Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok mer vanlig at gutter gjør det ja. Det kommer nye metoder hele tida som fjerner ditt og datt for å perfeksjonere kroppen. Folk får dårligere og dårligere selvtillit for hvert år, så det kommer til å bli mer og mer vanlig med at gutter fks fjerner hår og andre ting etc...

 

Om det blir "akseptert" trur jeg ikke.. Folk må lære seg å like den de er, og ikke se på filmstjerner som er perfeksjonert for mange millioner kroner

 

Det at bare jenter for silikon i puppene i bursdags gave av foreldrene er sjokkerende..

 

Nei, slutt med alt dette, og begynn å aksepter den du er og ikke prøv å etterlign andre, livet ditt blir mye rikere da=).

Lenke til kommentar
Kviser er en del av en gutts/manns utseende, det skal ikke dekkes til!

7739430[/snapback]

Bortsett fra utseendet, kan kviser være problematisk. Jeg kjenner folk som jamret seg i søvne fordi det gjorde vondt å legge hodet på puta. Så hvis en gutt ønsker å få mindre kviser ved å vaske seg med Clearasil daglig eller smøre på noe salve om natten som legen har foreskrevet, så ser jeg ikke på det som noe galt.

Lenke til kommentar
Hva er galt med at gutter tar solarium? Det er da helt normalt, er ingen ting som gjør en pen og solbrun kropp mindre maskulin? Tvert imot. Ingen liker lik.

7739584[/snapback]

Hørt om nekrofili?

Neida xD

Men jeg syntes bleke gutter er pent.

Og om man har riktig stil, så er sminke noe av det tøffeste som finnes. Skal se om jeg finner noen bilder her.

Marilyn Manson 1

Marilyn Manson 2

Brian Molko

Robert Smith

Det er artister, to my knowlegde sminker alle de seg til vanlig og. (Dog jeg vet ikke om Brian Warner gør det like overdrevet som han gjør på scenen og slikt.)

Så har vi "vanlige" folk som sminker seg. Dette er vennene mine.

Daniel

Adrian

Andrè

Lenke til kommentar
Helt for ille femi. Samme med gutter som barberer leggene, brystet, under armene osv.

 

 

Ja, jeg er gammeldags, og jeg er stolt av det.

7735958[/snapback]

 

 

Helt enig, jeg synes det er patetisk med gutter som tydeligvis bruker tid til å både sminke seg og ordne håret helt "perfekt", WTF sier nå jeg, når ble menn så femi?

Lenke til kommentar
Helt for ille femi. Samme med gutter som barberer leggene, brystet, under armene osv.

 

 

Ja, jeg er gammeldags, og jeg er stolt av det.

7735958[/snapback]

 

 

Helt enig, jeg synes det er patetisk med gutter som tydeligvis bruker tid til å både sminke seg og ordne håret helt "perfekt", WTF sier nå jeg, når ble menn så femi?

7740787[/snapback]

De er ikke menn, de er kvinner i en manns skikkelse

Lenke til kommentar
jeg har prøvd det og det er Sweet er alt jeg kan si, får og få farge må du gjøre det mange ganger seff men vis du er trøtt og sliten og bare vil slappe av er det deilig

bare ligge der og høre på musikk og være god og Varm ^^ ja man kan gjøre det samme hjemme men blir ikke det samme. prøv så snakk plz

7740826[/snapback]

Å guuud så herlig da! :p

 

Seriøst, jeg tror bare du med dette innlegget understreker poenget til dem som kaller det homo-grill. :lol:

 

Angående sminke, det er femi og forfengelig. Det er bortkasta tid og penger. Spesielt for gutter (som stort sett ikke er pene allikevel), men også veldig mange jenter bruker alt for mye sminke. Noen ser helt kitta ut i trynet, andre ser ut som plastdokker og det meste som er av mascara er klumpete og stygt. Et enkelt smil er ti ganger bedre enn en halvtime foran speilet om morran. Det gjelder jenter, og det vil jeg tro gjelder gutter sett med jenters øyne også.

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på saken, hva med solarium? Jeg må innrømme at jeg aldri har klart det steget å legge meg inn i et solarium, jeg føler det går en slags "grense".

7738479[/snapback]

Det er en grunn til at det på folkemunne blir kalt homo-grill. :)

7738679[/snapback]

 

Det var da veldig og skitkast humør folk er i her.

 

Homo-Grill er idiotisk og si har du prøvdt det? har du noen gang lagt deg ned og prøvd det før du snakker dritt om det?

 

jeg har prøvd det og det er Sweet er alt jeg kan si, får og få farge må du gjøre det mange ganger seff men vis du er trøtt og sliten og bare vil slappe av er det deilig

bare ligge der og høre på musikk og være god og Varm ^^ ja man kan gjøre det samme hjemme men blir ikke det samme. prøv så snakk plz

7740826[/snapback]

Er det en grunn til at du skriver anonymt i steden for registrert? Litt flau kanskje? :)

Lenke til kommentar

Det er mye penere med en brun kropp enn en likblek kropp. Og ikke alle har mye naturlig sol tilgjengelig heller. Så at de da tar solarium er flott. Men ikke sånn at de blir helt kunstig brun i ansiktet. Bare at man ikke er helt bleik.. Det skal ikke så mye til for å få bedre farge.

Spray tan er ikke bra. :nei:

Lenke til kommentar
Det å være opptatt av å 'se bedre ut' er vel kanskje det som skiller folk i denne debatten. :lol:

7741007[/snapback]

Hvordan å 'se bedre ut' blir jo forskjellig fra person til person da :p Man kan være opptatt av å se noen lunde bra ut uten å sminke seg :eek: Solarium er vel kanskje ikke så femi som sminke, men som Myrsnipa var inne på; det må jammen være i små doser :p

Lenke til kommentar
Det å være opptatt av å 'se bedre ut' er vel kanskje det som skiller folk i denne debatten. :lol:

7741007[/snapback]

Hvordan å 'se bedre ut' blir jo forskjellig fra person til person da :p Man kan være opptatt av å se noen lunde bra ut uten å sminke seg :eek: Solarium er vel kanskje ikke så femi som sminke, men som Myrsnipa var inne på; det må jammen være i små doser :p

7741051[/snapback]

Forskjellen er kanskje litt flytende, de fleste av oss er jo opptatt av å være renslige, ikke stinke og ikke se unødvendig jævlige ut til enhver tid, litt avhengig av situasjon.

 

Men å begynne å tenke på hvordan man skal 'se bedre ut' utover dette, eller generelt bruke tid, energi og penger på å finne måter å 'se bedre ut', det er vel der skillet ligger.

Lenke til kommentar
Angående sminke, det er femi og forfengelig. Det er bortkasta tid og penger. Spesielt for gutter (som stort sett ikke er pene allikevel), men også veldig mange jenter bruker alt for mye sminke. Noen ser helt kitta ut i trynet, andre ser ut som plastdokker og det meste som er av mascara er klumpete og stygt. Et enkelt smil er ti ganger bedre enn en halvtime foran speilet om morran. Det gjelder jenter, og det vil jeg tro gjelder gutter sett med jenters øyne også.

7740864[/snapback]

Her er vi stort sett enige. Sminke er unødvendig for dei aller fleste til daglig. Men til selskapligheter så kan sminke være flott, både på gutter og jenter om det gjøres riktig. Bare så synd at mange totalt mister gangsynet fremfor speilet :/

Lenke til kommentar
Kviser er en del av en gutts/manns utseende, det skal ikke dekkes til!

7739430[/snapback]

Bortsett fra utseendet, kan kviser være problematisk. Jeg kjenner folk som jamret seg i søvne fordi det gjorde vondt å legge hodet på puta. Så hvis en gutt ønsker å få mindre kviser ved å vaske seg med Clearasil daglig eller smøre på noe salve om natten som legen har foreskrevet, så ser jeg ikke på det som noe galt.

7740257[/snapback]

 

Clearasil er ikke sminke. Å ikke dekke til kviser betyr ikke nødvendigvis at man liker dem, spesielt ikke hvis de gjør vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...