Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter som sminker seg


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

(ansiktsmasker blir også litt for mye).

7736121[/snapback]

 

Hey, ikke diss ansiktsmasker det er faktisk bra for huden...

Bruker det av og til selv, men ingen ser deg når du bruker det.

Kanskje dette hjelper folk fra å bruke sminke pga. stugg hud?

7738142[/snapback]

Heller ansiktsmaske enn sminke, men syns ikke noe om noen av delene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke gutter skal bruke sminke slik jenter gjør. sånn meg maskara, pudder og lip gloss. Det blir litt forfengelig syns jeg. Skal gutter bruke sminke, bør det være orntlig, slik at man ser det, og at de kler og og tør og bruke det. Litt som dette, bare satt litt på spissen.

 

bilde

 

Det er jo ytterst få som kler noe slikt, og når de gjør det, og det at de da gjør det, er bra. :)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ikke brukt sminke, men har minst en kompis som bruker litt sminke. Når vi er inne på det så mener jeg forsåvidt at jenter heller ikke trenger å sminke seg hver dag. Dei aller fleste jenter er pene uten sminke, det samme gjelder gutter.

 

 

Men det er forskjell på "hverdagssminke" og "festsminke". Gutter i finstasen kler sjeldent sminke, men med riktig stil så kan nok maskara og fargesterk lebestift se bra ut på gutter så som på jenter.

 

Ser ut som om jeg er veldig liberal på dette området?

Lenke til kommentar

De fleste hannkjønn har vel en del mer markerte trekk en hokjønnet, så det skulle ikke være nødvendig. Blir litt redd når jeg er ilag med gutter som sminker seg; plutselig på et nachspiel en gang, legger han an på deg.. Og gud veit ka som kan skje i fylla (ÆSJ!).

Lenke til kommentar
Blir litt redd når jeg er ilag med gutter som sminker seg; plutselig på et nachspiel en gang, legger han an på deg.. Og gud veit ka som kan skje i fylla (ÆSJ!).
Handler den mest om hans eller dine tilbøyeligheter i fylla?

 

 

Nei, gutter skal normalt sett ikke sminke seg, men jeg skal ikke nekte noen å gjøre det. Men da må ikke de som sminker seg nekte meg å humre en liten latter inni meg når jeg treffer de.

Lenke til kommentar
Blir litt redd når jeg er ilag med gutter som sminker seg; plutselig på et nachspiel en gang, legger han an på deg.. Og gud veit ka som kan skje i fylla (ÆSJ!).
Handler den mest om hans eller dine tilbøyeligheter i fylla?

 

 

Nei, gutter skal normalt sett ikke sminke seg, men jeg skal ikke nekte noen å gjøre det. Men da må ikke de som sminker seg nekte meg å humre en liten latter inni meg når jeg treffer de.

7739148[/snapback]

Avholdsmann :)

EDIT: Var bare en ekstrem teori/hypotese.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Jeg kan forstå til en viss grad at noen vil dekke over en kvise eller to ør en fest etc. men mascara og eyeliner??

 

Jeg har aldri i hele mitt liv hørt om noen gutter som skammer seg over utseendet på øyene og øyenvippene sine; heller ingen som har blitt dissa for det.

 

Nei, jeg er nok også av den mer konservative garde.

Lenke til kommentar
Kviser er en del av en gutts/manns utseende, det skal ikke dekkes til!

7739430[/snapback]

 

Merk "til en viss grad". Jeg reagerer ikke med avsky dersom en gutt dekker en kvise med sminke, men jeg ville aldri ha dekket en av mine.

7739455[/snapback]

Jaja la merke til det men jeg bare sa det ;)

Lenke til kommentar
Helt for ille femi. Samme med gutter som barberer leggene, brystet, under armene osv.

 

 

Ja, jeg er gammeldags, og jeg er stolt av det.

7735958[/snapback]

 

Helt enig, blitt helt for ille med femi gutter nå..skjønner ikke hvorfor det har blitt en trend å være en "smooth" gutt med null hår osv.

Er vel at folk får dårlig selvtillit fra å se på de fantastiske mennene på tv som er fult sminka og ikke et hårstrå på kroppen..jeezez, finnes vel snart ingen igjen som liker seg selv som de er.

 

Husk: Damene vil ha menn, ikke halveis damer, da kan de gå over til lesbe sida isteden :whistle: .

Lenke til kommentar
Hva er galt med at gutter tar solarium? Det er da helt normalt, er ingen ting som gjør en pen og solbrun kropp mindre maskulin? Tvert imot. Ingen liker lik.

7739584[/snapback]

 

Å sole seg er greit, men å ha på seg rosa t skjorter, bling bling i øra, barbere hele kroppen, sminke seg osv osv.. Blitt bare helt dumt sånn som det har blitt nå, kan jo ikke se forskjell på kjerringer og de femi guttene lenger. Trur man vil merke når man kommer høyere opp i alderen, at damer faktisk foretrekker menn som er sikker på seg selv, enn femi gutter som står på badet og barberer leggene hver morgen..haha :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...