del_diablo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe, joa, om du sliter med danglebær så kan du vel bare bruke litt vann som oss andre Enklere og mer praktisk å barbere rompa. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt hvordan alle "menn" her i tråden klarer seg uten å stusse på armhullene... Hvis jeg ikke hadde barbert meg under armhullene så ville det stukket hår ut av kortarmende t-skjorter noe som er et stort turn off vil jeg tro. Selv barberer jeg meg på bryst, mage, nedentil, armhullene, ansiktet, baken og nakken... Ser ikke helt det store med hår på brystet... Er ikke det litt vel omfattende?:S tar sikkert litt tid..? stussing av armhuler er sikkert ingen dårlig idé. nå har jeg ikke hatt gleden av å se hår stikkende ut av t-skjorter så ofte, men ser rimelig komisk ut egentlig : p men, tror jeg hadde blitt (negativt) overrasket om jeg traff på en gutt uten hår under armene. blir litt lite mandig mener jeg. Er ingen stor fan av hår på brystet og magen (så der skjønner jeg deg), men kukstien er fy-fy å fjerne..? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg synes det blir rart når gutter bruker mer sminke enn meg. Men for all del, folk må få gjøre som de vil. Selv om kanskje noen drar'n litt langt. Eksempel: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kukstien må bestå. Men tips til gode måter å stusse armhulene? Håret under der er litt unødvendig langt. Edit: Verste med Lars er jo at hadde han gitt faen i alt det dallet han gjør, så hadde han sett bra ut. Her er et bilde uten alt jålet. Endret 1. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kukstien må bestå. Men tips til gode måter å stusse armhulene? Håret under der er litt unødvendig langt. Saks da? Enkelt og greit liksom. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Edit: Verste med Lars er jo at hadde han gitt faen i alt det dallet han gjør, så hadde han sett bra ut. Her er et bilde uten alt jålet. Er det han samme som jeg linket til? I såfall et godt eksempel på at man kan roe ned sminken. Men det gjelder forsåvidt mange jenter også. (Da tenker jeg ikke på eksemplene som Eplefe har kommet med.) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kukstien må bestå. Men tips til gode måter å stusse armhulene? Håret under der er litt unødvendig langt. Saks da? Enkelt og greit liksom. Fungerer veldig greit under armene. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jenter er stygge, så det er jo bare bra at de skjuler litt av det ved å sminke seg. Når det gjelder gutter, så er det omvendt. Gutter som sminker seg(mirann hadde et eksempel over) virker bare femi. Ikke fint i det heletatt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Edit: Verste med Lars er jo at hadde han gitt faen i alt det dallet han gjør, så hadde han sett bra ut. Her er et bilde uten alt jålet. Er det han samme som jeg linket til? I såfall et godt eksempel på at man kan roe ned sminken. Men det gjelder forsåvidt mange jenter også. (Da tenker jeg ikke på eksemplene som Eplefe har kommet med.) Jeg så en jente på butikken forleden. Helt fantastisk nydelig jente, drømmeutseende, men hun brukte for mye sminke. Hadde hun roet det litt ned hadde hun vært aldeles nydelig. Hun var der med moren så det ut som, jeg så hvem som hadde lært hun å sminke seg for å si det sånn. Kukstien må bestå. Men tips til gode måter å stusse armhulene? Håret under der er litt unødvendig langt. Saks da? Enkelt og greit liksom. Fungerer veldig greit under armene. Får prøve det, vanskelig å komme til Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Så, det er lov til å se godt ut på TV, men ikke ellers? Men pokker heller, en fjerner det fort som faen!Det er ikke giftig! Er klar over at dette er noen sider siden, men vil bare si at sminke på TV gjør deg ikke pen, men gjør at du kan se hvordan du faktisk ser ut. Om du ikke sminker deg for å bli "pen", selvsagt. Man ser flat ut i ansiktet om man ikke sminker seg på TV, har bl.a. med lyssettingen å gjøre. Og hvis du ser på skikkelig gamle portrettbilder så er det veldig mange flate folk uten lepper på de, selv om folk ikke nødvendigvis så sånn ut for 100 år siden. Husker i Bergensavisen for noen år siden, da var det en mannlig journalist elns som eksperimenterte med å sminke seg og gå ut på byn. Så fikk vi se et bilde, nesten i Facebookstil og jeg tenkte "oi, man ser jo ikke at han er sminket, akkurat som det står i teksten!".. Der og da ble jeg litt nervøs for at alle menn "måtte" begynne å sminke seg, siden artikkelen la det fram som om det ble et krav fra damene framover, det så jo tross alt veldig naturlig ut.. Så lenger nede kom det et bilde til, der han så ut som Lars Tangen og jeg lo og leste ikke mer om den saken. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er jenter stygge? Noen jenter så Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Javel, sjekk luktesansen din. Den har vært på topp siden jeg sjekket den for litt over ett og et halvt år siden. Javel, bra for deg, men det betyr ikke at jeg ikke mente det jeg sa. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Gutter som bruker dekkstift og/eller pudder er for meg helt greit om de har ett problem med arr eller kviser. Faktisk har jeg litt problemer med arr på halsen etter en periode der jeg hadde mye kviser. Bruker sjeldent sminke, men det hender at jeg bare føler for å rette litt på de groveste feilene, og jeg bryr meg lite om folk synes det er femi eller litt over streken. Gutter som bruker brunkrem og/eller maskara vel langt over grensene for hva som er akseptert i mine krester, og ikke minst hva jeg selv synes... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt enig hvorre. Som jeg skulle skrevet det selv, er enig i alle punkter. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det spørs hva man kaller sminke. Det er en forskjell på han som tar på litt dekkstift grunnet noen arr etter kviser, nyhetsankeret som pudres opp før sending, og han som står på badet og tar på maskara og kremer og stifter og det som verre er. Mulig jeg høres veldig "diskriminerende" og gammeldags ut nå, men jeg syns faktisk at menn skal være menn! Sminke er forbeholdt kvinner. Men jeg skal gå med på at enkle ting som f.eks en dekkstift for å dekke over arr/sår er noe jeg kan gå med på, men full pakke med maskara og rouge osv er ikke noe for menn. Hilsen en gammeldags kar, med hår på brystet Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det spørs hva man kaller sminke. Det er en forskjell på han som tar på litt dekkstift grunnet noen arr etter kviser, nyhetsankeret som pudres opp før sending, og han som står på badet og tar på maskara og kremer og stifter og det som verre er. Mulig jeg høres veldig "diskriminerende" og gammeldags ut nå, men jeg syns faktisk at menn skal være menn! Sminke er forbeholdt kvinner. Men jeg skal gå med på at enkle ting som f.eks en dekkstift for å dekke over arr/sår er noe jeg kan gå med på, men full pakke med maskara og rouge osv er ikke noe for menn. Hilsen en gammeldags kar, med hår på brystet Syns ikke du er gammeldags jeg, smike er jo ment og var jo det siden staterten av sitt opphav ment for nettopp jenter. Alle som barberer seg andre plasser enn i ansiktet og neden til kjønnsorganet kan be my guest bare fortsette Men personlig syns jeg vi menn skal ha hår på leggene osv Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sminke på gutter = FAIL! Bare se på Lars Tangen Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 et ord: GAY Sminke på gutter = FAIL! Bare se på Lars Tangen haha ja tragisk er det Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 To typer gutter som sminker seg. Kan være de som er damn misfornøyde med seg selv eller de som er så forbanna selvsikre at de gjør det. De er "digge". Begge deler er kastopp-materiale. Are you gay? You have to be, you are no boy. We don't do that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå