Krankemot Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 De som sier det er femi å sminke seg.. er det også femi å bruke solkrem i syden?Blir det ikke litt ala det samme? 7736065[/snapback] Solkrem er jo bare for å hindre huden av å dette av. Sminke er jo for at man ikke skal se den egentlige huden din så tydelig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) De som sier det er femi å sminke seg.. er det også femi å bruke solkrem i syden?Blir det ikke litt ala det samme? 7736065[/snapback] Solkrem er noe helt annet enn sminke. Solkrem er for å beskytte huden. Syns også det er greit om gutter bruker fuktighetskrem og sånt også, men ikke sminke (ansiktsmasker blir også litt for mye). Endret 16. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Så solkrem for å beskytte huden er ok, mens litt sminke for å skjule f.eks. stygg hud ikke er ok? (få en jevnere farge etc) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Så solkrem for å beskytte huden er ok, mens litt sminke for å skjule f.eks. stygg hud ikke er ok? (få en jevnere farge etc) 7736131[/snapback] Riktig! Lenke til kommentar
Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 men det er helt ok at jenter gjør det ?? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 men det er helt ok at jenter gjør det ?? 7736142[/snapback] Også helt riktig! (få på en avstemning, da) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sminke blir sett på som en veldig feminin greie, og er ikke akkurat noe som er vanlig på gutter. Føler du for å sminke deg, så gjør det, men om det er sosialt akseptert der hvor du bor, det vet jeg ikke. Gjør som du føler for Lenke til kommentar
Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 ja..sett opp en poll. Synes gutter har like mye rett på å sminke seg lett for å skjule stygg hud/få jevnere farge/etc. uten å bli rakka ned på når jenter gjør akuratt det samme. Hvorfor være så gammeldags at det er kun jenter som skal få lov til å være opptatt av utseende og ikke gutter. :O Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jaja, gjør som du føler for. Jeg syns det er stygt og femi, men det betyr ikke at jeg ikke kan for eksempel være venn med en som gjør det. Hadde bare ikke lånt vekk bilen min til deg, og om jeg skulle handle inn drikke til deg ville jeg automatisk kjøpt rusbrus isteden for øl. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 fordi menn gror hår i ansiktet for å skjule stygg hud/få jevnere farge/etc. Naturens sminke FTW! Lurer på når tid jeg får sjegg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Gutter med eyeliner er hawt. À la Marilyn Manson går og helt fint, bare du ikke har stifttenner. oO Brian Molko er et fint eksempel. robert Smith (i sine litt yngre dager) og. Gutter med sminke er kos. Mange av vennene mine bruker det, og det er litt kos å faktisk kunne snakke om sminke med gutter i nærheten uten at de syter som bare f*en om at vi snakker om det. EDIT: Brunkrem er motbydelig. På gutter OG jenter. Men eyeliner (helst for mye) og leppestift er fullstendig tillatt. Endret 16. januar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gutter med sminke nei, ser jeg det kommer homo-tankene løpnende og jeg kjenner flere som mener det samme. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Bare for å vise at jeg vet hva jeg snakker om og ikke er fordomsfull: Jeg mangler bare litt fundation, også hadde det der vært perfekt...eller? Klart gutter ikke skal ha sminke på! (er forresten lenge siden, jeg var ung, dum og lettlurt) Endret 16. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg må innrømme at jeg reagerer negativt på gutter som sminker seg. Men det er før jeg tar meg selv kraftig sammen og sier til meg selv at folk må få lov til å gjøre det de vil på det området. På skolen hadde vi en gutt i klassen som brukte brunkrem. Hvis en gutt føler seg feminin, eller bare vil sminke seg, så hvorfor ikke? Midt på 80-tallet gikk mange menn med boblekåper (boblejakker til nedenfor knærne) og skuldervesker. Det var stor mote og varte i flere år. Jeg reagerte på det den gangen også, men det var ganske vanlig faktisk - og også for heterofile menn å gå med disse boblekåpene og skulderveskene... Hver sin smak. Men jeg ville ikke gjort det. Jeg er nok mer tradisjonell sånn sett. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvis du vil bruke sminke, så bruk sminke, om det er allment "Akseptert" er en annen sak. Følger du en stil, f.eks "Emo" som nå i det siste virkelig har tatt av, så er det kanskje litt mer akseptert med eyeliner, men fortsatt no-no. Har du et kvise problem, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke en krem for å få de bort, så lenge det ikke er en dekk-krem. Sminke som forandrer utseende på en "Temporary" basis, er ikke akseptert. Dette er for jenter! Gi det noen år til nå og du må begynne å spør før du sjekker opp noen på byen, geez! Stopp galskapen! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvis de har trynet fult av røde kviser syns jeg det er greit med litt dekk-krem . mascara? NEI! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jenter får like ansiktet mitt slik det er. At det ikke er bra nok, får vel bare være... Lenke til kommentar
Snø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gutter skal helst ikke sminke seg. Sminke er først og fremst forbeholdt til kvinner. Men det finnes jo ansiktsprodukter spesielt tilpasset for menn også. Disse må de få lov til å bruke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (ansiktsmasker blir også litt for mye). 7736121[/snapback] Hey, ikke diss ansiktsmasker det er faktisk bra for huden... Bruker det av og til selv, men ingen ser deg når du bruker det. Kanskje dette hjelper folk fra å bruke sminke pga. stugg hud? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Uff nei gutter skal ikke sminke seg det ser for J..... ut ...... En i C klassen som går med brunkrem, pudder og alt mulig som går ann å putte på seg og er han så J.. Femi ! Nei sånn går det ikke ann å være, greit nok om noen er homse men ikke femi homse .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå