mari-jenta Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gutter som sminker seg er ikke bra. Jeg vil heller se en gutt som er litt blek og har litt kviser, enn å se en sminket versjon, selv om han kanskje hadde sett bedre ut med sminke. Det er helt greit å bruke renseprodukter og ansiktskremer - det er noe helt annet. Kviser kan gjøre vondt, og har man veldig tørr hud så er ikke det noe behagelig. Sminke er derimot bare for å se bedre ut, og derfor en unødvendighet når det gjelder gutter. Gutter skal være gutter Gutter er så fine som de er, og de er like fine hele døgnet siden de ikke pynter på utseendet sitt slik som vi jenter kan. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gutter som sminker seg er ikke bra. Jeg vil heller se en gutt som er litt blek og har litt kviser, enn å se en sminket versjon, selv om han kanskje hadde sett bedre ut med sminke. Det er helt greit å bruke renseprodukter og ansiktskremer - det er noe helt annet. Kviser kan gjøre vondt, og har man veldig tørr hud så er ikke det noe behagelig. Sminke er derimot bare for å se bedre ut, og derfor en unødvendighet når det gjelder gutter. Gutter skal være gutter Gutter er så fine som de er, og de er like fine hele døgnet siden de ikke pynter på utseendet sitt slik som vi jenter kan. Så klart, bruker selv krem jeg. Men det er etter at jeg har barbert meg for ikke å bli så tørr Men det ekke det samme som å smike seg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) jeg bruker faktisk 2 forskjellige renseprodukter og 1 fuktighetskrem i ansiktet. jeg kan bruke en dekkstift til nød, hvis jeg har et veldig kraftig rødt område i ansiktet. (aka monster kvise) eneste områder jeg shaver er ansiktet og balla. Jeg anser ikke meg selv som homo for det Endret 28. februar 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg bruker faktisk 2 forskjellige renseprodukter og 1 fuktighetskrem i ansiktet.jeg kan bruke en dekkstift til nød, hvis jeg har et veldig kraftig rødt område i ansiktet. (aka monster kvise) eneste områder jeg shaver er ansiktet og balla. Jeg anser ikke meg selv som homo for det Det er de 2 plassene jeg også barberer meg, de fleste gjør vel også det Haha, det er vanlig å barbere seg rundt pikken.. Men ikke vanlig å barbere seg under armene og på leggene osv.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg bruker faktisk 2 forskjellige renseprodukter og 1 fuktighetskrem i ansiktet.jeg kan bruke en dekkstift til nød, hvis jeg har et veldig kraftig rødt område i ansiktet. (aka monster kvise) eneste områder jeg shaver er ansiktet og balla. Jeg anser ikke meg selv som homo for det Det er de 2 plassene jeg også barberer meg, de fleste gjør vel også det Haha, det er vanlig å barbere seg rundt pikken.. Men ikke vanlig å barbere seg under armene og på leggene osv.. Er det virkelig så vanlig som folk skal ha det til? jeg har fått inntrykk av det motsatte... Jeg synes det er helt greit med kremer og dekkstift på gutter, men ikke mer enn det : / Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg bruker faktisk 2 forskjellige renseprodukter og 1 fuktighetskrem i ansiktet.jeg kan bruke en dekkstift til nød, hvis jeg har et veldig kraftig rødt område i ansiktet. (aka monster kvise) eneste områder jeg shaver er ansiktet og balla. Jeg anser ikke meg selv som homo for det Det er de 2 plassene jeg også barberer meg, de fleste gjør vel også det Haha, det er vanlig å barbere seg rundt pikken.. Men ikke vanlig å barbere seg under armene og på leggene osv.. Er det virkelig så vanlig som folk skal ha det til? jeg har fått inntrykk av det motsatte... Jeg synes det er helt greit med kremer og dekkstift på gutter, men ikke mer enn det : / Nei, også man trenger ikke intim barbering. Men om du er gutt/mann så regner jeg med at du barberer skjegget ditt? Hva mener du med dekkstift? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Sminke er en uting på både damer og menn. Eneste untaket er om du er goth. Endret 28. februar 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er hverken gutt eller mann, så skjegget mitt får bestå. Er nesten litt mot intimbarbering på menn. Mener det er noe mandig over å ha hår der nede (trenger ikke være jungel vel og merke, trimming er lov). Med dekkstift mener jeg en slik liten stift med hudfarget tykk "krem" som en bruker for å dekke over f.eks. sår og store, røde kviser. er noe man bruker kun på det røde området, for at det ikka skal synes så bra. og Gamlemor... du mener det er helt greit at gothere går rundt med svartmaling til tusen i trynet og ser ut som freakshows og zombieframstillinger, men ikke at normale jenter bruker sminke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Gutt+sminke=queer sminke skal ikke sitte på gutter, det hører til jenter. Endret 28. februar 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sminke er en uting på både damer og menn. Eneste untaket er om du er goth. Lukter troll på milevis avstand. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er hverken gutt eller mann, så skjegget mitt får bestå. Er nesten litt mot intimbarbering på menn. Mener det er noe mandig over å ha hår der nede (trenger ikke være jungel vel og merke, trimming er lov). Med dekkstift mener jeg en slik liten stift med hudfarget tykk "krem" som en bruker for å dekke over f.eks. sår og store, røde kviser. er noe man bruker kun på det røde området, for at det ikka skal synes så bra. Hehe, la merke til det nå Jeg er ikke i mot det! Best å barbere seg syns jeg da, men er nesten en smaksak Aha, har aldri hørt om det, sikkert greit å bruke, hørtes praktisk ut. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sminke er en uting på både damer og menn. Eneste untaket er om du er goth. Sarkasmen til side, forsåvigt enig Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvordan alle "menn" her i tråden klarer seg uten å stusse på armhullene... Hvis jeg ikke hadde barbert meg under armhullene så ville det stukket hår ut av kortarmende t-skjorter noe som er et stort turn off vil jeg tro. Selv barberer jeg meg på bryst, mage, nedentil, armhullene, ansiktet, baken og nakken... Ser ikke helt det store med hår på brystet... Endret 28. februar 2009 av DNA Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt hvordan alle "menn" her i tråden klarer seg uten å stusse på armhullene... Hvis jeg ikke hadde barbert meg under armhullene så ville det stukket hår ut av kortarmende t-skjorter noe som er et stort turn off vil jeg tro. Selv barberer jeg meg på bryst, mage, nedentil, armhullene, ansiktet, baken og nakken... Ser ikke helt det store med hår på brystet... Du tar ikke lår og legger samtidig også da? Neida, men jeg stusser også håret under armene. Pluss at jeg selvfølgelig barberer alt hår fra balla og ansiktet. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Barberer du deg selv i ræva også da eller? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Barberer du deg selv i ræva også da eller? Gjør det ja Gidder ikke at det sitter igjen litt etter en dotur som blir til en stripe senere. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ifølge meg så er sminke bare for homser eller emo'er... Å jenter da... er bra at jenter bruker men bare helt fælt at gutter bruker det! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Barberer du deg selv i ræva også da eller? Gjør det ja Gidder ikke at det sitter igjen litt etter en dotur som blir til en stripe senere. Hehe, joa, om du sliter med danglebær så kan du vel bare bruke litt vann som oss andre ifølge meg så er sminke bare for homser eller emo'er... Å jenter da... er bra at jenter bruker men bare helt fælt at gutter bruker det! Enig, smiker og forblir for jenter IKKE gutter. Endret 28. februar 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sminke er en uting på både damer og menn. Eneste untaket er om du er goth. Lukter troll på milevis avstand. Javel, sjekk luktesansen din. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Javel, sjekk luktesansen din. Den har vært på topp siden jeg sjekket den for litt over ett og et halvt år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå