PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Eller din for vid. Så jeg er hunkjønn plutselig fordi jeg ikke synes urenheter f.eks. er spesielt kledelig og dekker dette med en concealer? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Som nenvt tidligere, hankjønn som sminker seg er ikke menn. Da er jeg redd din definisjon av hankjønn er altfor snever. hankjønn!=menn Femiklatter kan ha kuk, men de er ikke menn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 I følge wikipedia: En mann er et kjønnsmodent menneske av hankjønn, til forskjell fra gutt og kvinne. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 I følge wikipedia: En mann er et kjønnsmodent menneske av hankjønn, til forskjell fra gutt og kvinne. Jepp... Og så kom "ladyboys", feminister og andre og ødela alt. Menn har fremdeles skjegg, hår på brystet, brede skuldre og ingen sminke. Eller din for vid. Så jeg er hunkjønn plutselig fordi jeg ikke synes urenheter f.eks. er spesielt kledelig og dekker dette med en concealer? Nei. Men du er ikke mann. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vil du forklare meg hva jeg er, om ikke mann? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Å bruke dekkstift for å sjule kviser, er det femi og "sminke"? jepp. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er enig med brutal_mann her. Jentegutter er fremdeles hankjønn, men ikke i den forstand at de er som menn er. jepp. Hm, okey. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vil du forklare meg hva jeg er, om ikke mann? Femi. Du har for mange feminine trekk til å være mann. en mann ser ut som, og oppfører seg som, han kan drepe vilt med bare nevene. Dagens metroseksuelle hankjønn er en avart av det overbeskyttede og overfeminiserte samfunnet vi lever i idag. Å være mann krever en del ting, en av disse tingene er å IKKe bruke sminke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg regner med du nekter sminke om du skal i TV-studio også, det er så fint med folk med bastante meninger. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg regner med du nekter sminke om du skal i TV-studio også, det er så fint med folk med bastante meninger. TV og FILM sminke er et nødvendig onde. samme for teater. Det henger sammen med lys/kontraster o.l. Så intill en klarer å få tv-bilder til å bli som å sitte i sin egen stue å snakke med noen, så må vi nok dessverre akseptere sminke der. Men pokker heller, en fjerner det fort som faen! Jeg regner med du nekter sminke om du skal i TV-studio også, det er så fint med folk med bastante meninger. TV og FILM sminke er et nødvendig onde. samme for teater. Det henger sammen med lys/kontraster o.l. Så intill en klarer å få tv-bilder til å bli som å sitte i sin egen stue å snakke med noen, så må vi nok dessverre akseptere sminke der. Men pokker heller, en fjerner det fort som faen! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Så, det er lov til å se godt ut på TV, men ikke ellers? Men pokker heller, en fjerner det fort som faen!Det er ikke giftig! Endret 22. februar 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Ser for meg brutal_mann som noe alà dette: Hadde nok passa godt i vikingtiden Men du har mange gode poeng, brutal_mann. Hva synes du om hårvoks og slikt? Jeg bare lurer, jeg synes dine meninger er interessange og du gir meg synspunkter jeg ikke har tenkt over. Beklager om du har svart på noe lignende tidligere i denne tråden, jeg må nok ha oversett det. Endret 22. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sminke er for n00bs. Og det gjelder både dem med innover- og utovertiss. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om alle urenheter, både hos kvinner og menn, ble dekket til. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror verden hadde blitt et mer overflatefokusert sted om alle urenheter, både hos kvinner og menn, ble dekke til. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig, PlatiumFlyer. Jeg dekker til urenheter på huden min, men når jeg gjør dette er jeg plutselig ladyboy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror verden hadde blitt et mer overflatefokusert sted om alle urenheter, både hos kvinner og menn, ble dekke til. Ville det vært så negativt da, kjære deg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, det mener jeg. Jeg liker innsiden bedre enn utsiden, uansett. Der er det mer å hente. Det er jo ikke noe morsomt å få tomme gaveesker, er det vel? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg synes ikke det er noe morsomt med gaver uten innpakningspapir og pene sløyfer på heller. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Joho, det er i hvert fall mye morsommere enn tomme esker. Ligger det noe flott inni esken har man uansett snart glemt papiret og sløyfa og det teite kortet. Jepp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå