Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hei. Hva synes folket om gutter som sminker seg? ikke noe ala marilyn manson stil, men bare littegrann.. Er det helt for ille femi eller er det bare bra?? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Helt for ille femi. Samme med gutter som barberer leggene, brystet, under armene osv. Ja, jeg er gammeldags, og jeg er stolt av det. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Syns forresten ikke at det er noen unnskylding om en er homo, menn skal ikke sminke seg! Lenke til kommentar
Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva er galt med litt rouge (eller hvordan det skrives) og kanskje litt eyeliner? Fremhever det ikke bare ansiktet/trekkene mere? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sminke seg? Femi. Stusse litt på håret her og der er helt ok. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hva skal du med litt rouge? Det er vel ikke snakk om hva som er galt med det, men hvorfor gjøre det. Fremhever det ikke bare ansiktet/trekkene mere? Hvorfor skulle man behøve å fremheve? er man ikke bra nok fra før av? Endret 16. januar 2007 av gorber Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Sminke seg? Femi.Stusse litt på håret her og der er helt ok. 7735989[/snapback] Stusse litt går greit, det er ikke det samme som å barbere vekk alt og bli kvalm om man ser litt hår. Stusser saker og ting selv, jeg. Endret 16. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 litt of-topic, men hva synes jenter om hår under armene?? skal gutter ha det eller borte med det? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kun hår er greit, ansikt er hellig. DEt er snakk om GUTTER! Hallo, gutter! Ikke jenter, jeg spyr når jeg ser noen gutter som bruker feks brunkrem. Vår plikt er å være menn, dermed skal vi IKKE bruke smike Lenke til kommentar
Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 La menn være menn og herske over retten til om de vil sminke seg eller ei? :O Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hihihi, jeg bruker ikke brunkrem nei, og det bør ingen andre gutter gjøre heller Lenke til kommentar
Gjest prettyboy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 De som sier det er femi å sminke seg.. er det også femi å bruke solkrem i syden? Blir det ikke litt ala det samme? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sminke på gutter blir bare feminint, på en ekkel måte. Treasure your manhood! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg var veldig imot det før, men har blitt bittelitt mer liberal i det siste. Der jeg kommer fra ville du ha fått ballene kappet av for mindre, men jeg ser at noe kan være en fordel for enkelte. Jeg kjenner for eksempel en gutt som er ganske pen, men er veldig plaget med kviser. Han bruker en slags foundation ting for gutter med kviseproblem, og det ser helt naturlig ut. Jeg kan også forstå om kutter har pigmentflekker på øyenvipper/øyenbryn og vil farge. MEN, det er ingen unskyldning for en gutt som bruker maskara, det ser bare teit ut. Det samme gjelder for eyeliner. Jeg er kanskje litt konservativ av meg sliksett, men jeg ville blitt bekymret om jeg var med en som var mer forfengelig enn meg selv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva skal du med litt rouge? Det er vel ikke snakk om hva som er galt med det, men hvorfor gjøre det. Fremhever det ikke bare ansiktet/trekkene mere? Hvorfor skulle man behøve å fremheve? er man ikke bra nok fra før av? 7735995[/snapback] Hvorfor skal kvinner sminke seg, da? Er ikke de "bra nok" fra før? Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Vist du er VELDIG stygg, så går de kanskje ann å gjer eit unntak Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det kommer litt an på hva slags stil man har fra før av, og hvordan man sminker seg. Men stort sett kler ikke gutter sminke, i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå