lazt Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvordan er en Bmw 320D (2006 modell) å forsikre for en 18 åring? Kan jeg eventuelt sette forsikra på mine foreldre eller noe? Ingen måter å få forsikringa litt billigere? Takk Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Vet ikke hva det vil koste å forsikre den, men har du råd til bilen har du vel råd til forsikring. Kan sette den på foreldrene dine, ja. Blir nko billigere. ofte varierer priser veldig fra forsikringsselskap til forsikringsselskap...kan også virke som om det varierer litt innen samme forsikringsselskap også. Endret 16. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Sjekk ut Enter-forsikring,de var billigst når vi sjekka hus,reise og bil.Total kunde er bra. Endret 16. januar 2007 av tunam85 Lenke til kommentar
lazt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ok Tusen takk for raske og gode svar Da får jeg høre med flere forsikringsselskaper før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Om du kjøper bilen hos forhandler har denne som regel et svært godt førstetilbud å by på. Misunner deg, det er en sinnsykt fet bil. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Om du kjøper bilen hos forhandler har denne som regel et svært godt førstetilbud å by på. Misunner deg, det er en sinnsykt fet bil. 7736053[/snapback] Ok. Da får jeg sjekke ut det også Takk for alle svar EDIT: Jo takk. Liker bilen jeg også Med 17" bmw felger og lyst skinn interiør Og med rundt 0,5 på mila, er den jo ikke så dyr i drift heller. Endret 16. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Håper du arver masse penger da, for den bilen er ikke billig for en 16-åring. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Håper du arver masse penger da, for den bilen er ikke billig for en 16-åring. 7736178[/snapback] Hehe, vet hva bilen koster og det er jeg FULLT klar over. Er det store forskjeller på hva som er med i forsikringen hos de ulike selskapene? Hvis dere skjønner? Endret 16. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kjøp forsikring med alt, full kasko, veihjelp overalt, leiebildekning og hele schmela! Vesta/enter har noe de kaller bil-ekstra som inneholder alt det der. Endret 16. januar 2007 av gorber Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kjøp forsikring med alt, full kasko, veihjelp overalt, leiebildekning og hele schmela! Vesta/enter har noe de kaller bil-ekstra som inneholder alt det der. 7736244[/snapback] Det kan bli dyrt det! Du burde helt klart forsikre den på en av foreldrene dine, eneste kjipe med det er at du selv ikke opparbeider deg noe bonus. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kjøp forsikring med alt, full kasko, veihjelp overalt, leiebildekning og hele schmela! Vesta/enter har noe de kaller bil-ekstra som inneholder alt det der. 7736244[/snapback] Det kan bli dyrt det! Du burde helt klart forsikre den på en av foreldrene dine, eneste kjipe med det er at du selv ikke opparbeider deg noe bonus. 7736269[/snapback] Altså vil jeg tape på det over lengre tid? hmmm.. Hadde jo vært greit med litt egen bonus til senere.... Hva ville DU gjort? gorber: Veihjelp overalt følger med bilen osv.. Bmw help care eller hva det nå heter, mener jeg å huske. Så da trenger jeg ikke det i forsikringa? Endret 16. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tillegget for det er ikke så ille som man tror. Det er kaskodelen som er dyr, tror jeg betaler 5-600 ekstra for det. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sett bilen på deg selv, har du som 16åring råd til å tenke på bil til 3-400 tusen, har du også råd til skikkelig forsikring i ditt eget navn. Det er uansett tjemt inn i løpet av en femårsperiode med skadefri kjøring. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Sett bilen på deg selv, har du som 16åring råd til å tenke på bil til 3-400 tusen, har du også råd til skikkelig forsikring i ditt eget navn. Det er uansett tjemt inn i løpet av en femårsperiode med skadefri kjøring. 7736311[/snapback] Jo, det er sant. hmm... Lenke til kommentar
spaneren Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Om du forsikrer bilen i ditt navn, bør du sjekke pris hver 5. måned. Starter du med 20%, ber du om tilbud på 30% bonus etter 5 måneder osv... Bytter du selskap hver 6. måned opparbeider du bonus i dobbel hastighet. Dette er en ny metode å spare penger på forsikring på, som ble mulig i 2006. Det er en måneds oppsigelsestid på bilforsikringer. Enkelte selskap er ikke begeistret for unge bilførere med voksne biler... Lykke til Spaneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå