Gå til innhold

Ris og ros altabowling.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var oversiktlig, lett å finne det du vil ha. Ellers ganske ordinært design som ikke skiller seg så mye ut. :) karakter. GOD fra meg. Hehe.

Vil nå si det er heller å foretrekke enn de som lager så mye fancy dilldall at du aldri finner det du egentlig leter etter.

Lenke til kommentar

Designet var kanskje ikke så bra, men det var oversiktlig som er det som er selve hovedpoenget. Synes heller ikke siden har et spesielt hjemmelaget preg.

Om jeg skulle pirket på noe ville jeg endret headeren, var liksom litt vanskelig å lese det som sto der, spør meg ikke hvorfor :s

Synes dette var bra!

Endret av erixz
Lenke til kommentar

Heisann, er fra Alta:) Hvem er du?

Angående siden. I menyen der det står forsiden burde det vært direkte link til forsiden og ikke en link hvor det står "Gå til"

Føler det blir litt unødvendig. Hva ellers skal man gjøre med forsiden:P

Lenke til kommentar

Kanskje en logo til venstre for headeren slik at selve headeren kommer litt mer midt på skjermen? Fonten brukt i headeren var stilig den, men vet ikke helt om den passer ilag med dette emnet? Som 'erixz' sa så ville jeg kanskje ha endret litt på headeren. Skifte font kanskje?

Ellers var den fin og oversiktelig :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Kanskje en logo til venstre for headeren slik at selve headeren kommer litt mer midt på skjermen? Fonten brukt i headeren var stilig den, men vet ikke helt om den passer ilag med dette emnet? Som 'erixz' sa så ville jeg kanskje ha endret litt på headeren. Skifte font kanskje?

7742145[/snapback]

Kunne du kanskje tenke deg å lage en ny header? :D

er ikke helt pro på det der ;)

Nymo:

Jeg er Andre Harila.

Enn du?

Lenke til kommentar

7742145[/snapback]

Kunne du kanskje tenke deg å lage en ny header? :D

er ikke helt pro på det der ;)

Nymo:

Jeg er Andre Harila.

Enn du?

7742244[/snapback]

Er dessverre ikke så flink i PS o.l., men hvis du spør fint så er det sikkert en hel bunt andre folk her som kan lage til deg :)

Lenke til kommentar
Nymo:

Jeg er Andre Harila.

Enn du?

Eirik Nymo her :)

Du som driver bowlinghallen?

Headeren er forresten fin, men ja, en logo hadde gjort seg!

Kan jo prøve å lage en logo, men jeg garanterer ingen ting.

7743864[/snapback]

Ok.

Nei det er min far som driver, jeg har bare laget siden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...