Gå til innhold

Wii Komponentkabel virker ikke m/Projektoren

dimdal

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat fått 1stk Nintendo Wii Component AV cable i posten fra Platekompaniet. Hurra tenkte jeg, nå skal det bli andre boller.. men neida.. koblet denne til Wiien og ut til en Component to VESA adapter kjøpt fra Komplett, og videre til en VGA-kabel og inn i projektoren.

Får ikke noe bilde! Det står også det i Wii-manualen at man skal stille TV Type til HDTV (480p) , men dette er noe jeg ikke får gjort mens composite kabelen står i !

Har tidligere brukt VGA-inngangen og koblet til X360 uten problemer, og dette er da også via komponentkabler med overgang til VGA såvidt jeg har skjønt?

Noen som har noen ideer på hva som kan være galt?

Edit: Har også prøvd mot min 20" LCD skjerm på VGA inngang, så virker ikke som om det er noe galt med projektoren!

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke si noe helt sikkert her, men det kan jo være godt mulig at bildet ditt blir kvestet i overgangen mellom kablene, som du selv skriver

koblet denne til Wiien og ut til en Component to VESA adapter kjøpt fra Komplett, og videre til en VGA-kabel og inn i projektoren.

Eller så kan det være dårlig/ødelagt kabel, for i teorien skal jo dette kanskje fungere...

Og så vidt jeg vet er VGA kabelen til xbox360 analog, ikke noen overganger eller noen ting fra komponentkabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...