DNA Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva er skinnypack? 7874190[/snapback] En sixpack som nesten ikke har noen magemuskler man så vidt ser på en gutt som veier mellom 50-60kg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva er skinnypack? 7874190[/snapback] Sånn som jeg har, du er så tynn at det lille du har av magemuskler synes. Ganske flaut igrunn ... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Okay. Da har jeg prøvd guerilja kardio (?), og det er hardt! Var sikker på at trynet mitt skulle sprekke. Huff. Sitter her og rister på grunn av pulsen. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Okay. Da har jeg prøvd guerilja kardio (?), og det er hardt! Var sikker på at trynet mitt skulle sprekke. Huff. Sitter her og rister på grunn av pulsen. 7886461[/snapback] Men det er deilig etterpå . Eller, etter en stund vertfall... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) .... 7886461[/snapback] Men det er deilig etterpå . Eller, etter en stund vertfall... 7886720[/snapback] Et helvete der og da.. men som LasH så fint sier, er det jo reine seiersfølelsen etterpå! Men nå som du har gjort det en gang er det ingen hinder for å gjøre det mer! Gratulasjoner! Edit: Æsj, jeg sliter litt med motivasjonen selv Men når snøen forsvinner skal jeg ut og springe. Noe annet kommer ikke på tale! Endret 6. februar 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
SigiTheBest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kommer til å gi opp før det viser resultater. tro meg. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kommer til å gi opp før det viser resultater. tro meg. 7893475[/snapback] Ah, herlig å se at folk hjelper til med motivasjonen. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå har jeg begynt å jogge en tur hver kveld (rundt 6-7 km), og tar en del push-ups og sit-ups når jeg kommer hjem. Når kan jeg vente å se resultater, hvis jeg gjør dette minst 5 ganger i uka? Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har løpt/syklet guerilla cardio i 2 og en halv uke nå (3 ganger i uken). Pluss passa litt bedre på hva jeg spiser. Gikk ned 2,4 kg de to første ukene og skal veie meg igjen på fredag. Merker motivasjonen er langt nede avogtil, for det er steinhardt. Derfor bytter jeg litt mellom å løpe og sykle. Forandring fryder! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Er noe sånt jeg også håper på, Lorph. Ser du noe forskjell på magen, da? Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tok ikke bilde når jeg startet. Hadde ganske mye fett på magen da. Jeg mener jeg ser en del forskjell, men såklart er det vanskelig når man sjekker hver dag Du kan få et bedre svar hos meg når dama kommer på besøk om 12 dager Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Begynner å bli forkjølet nå, er vel ikke så lurt å springe ute nå hvis jeg har feber? Som Lorph sier, er vanskelig å se om det er noe positiv forandring når man sjekker det hver dag og flere ganger per dag LOL. Men jeg tok et bilde i går, så kan jeg samenligne om par uker. Anbefaler andre å gjøre det samme fordi jeg ser det er mange som angrer på at de ikke tok noe bilde. Hva er guerilla kardio? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 7896148[/snapback] Det er et must for å få ned fettprosenten. Eller hurtig gå-ing 2-4 ganger i uka på minst 30min Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Virker virkelig Gerilja kardio bra? Har alltid vært VELDIG skeptisk når folk sier det blir nesten det samme som å sykle 45 min. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nå må du lese linken som Thomas_H viser over. Takk Thomas_H, fikk svaret på spørsmålet mitt nå. Innebandy treningen min er av og til som Gerilja trening beskrevet i artikkelen. Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Virker virkelig Gerilja kardio bra? Har alltid vært VELDIG skeptisk når folk sier det blir nesten det samme som å sykle 45 min. 7896517[/snapback] Har ikke holdt på lenge, men det virker bra så langt. Nå skal jeg veie meg igjen imårra, så får se om det holder seg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Virker virkelig Gerilja kardio bra? Har alltid vært VELDIG skeptisk når folk sier det blir nesten det samme som å sykle 45 min. 7896517[/snapback] Tidseffektivt - det slår ann hos folk. Effekten kan jeg vel ikke utale meg om men vil nok si at en god sykkeltur er bedre Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gikk ned 1,5kg denne uken også. Det blir 3,9kg på 3 uker! ikke værst? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg må enten anskaffe meg en vekt, eller ta bilde av meg selv. Helst beggedeler, da. :---) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå