Gå til innhold

Få en fin mage til sommeren - hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....

7886461[/snapback]

Men det er deilig etterpå ;). Eller, etter en stund vertfall...

7886720[/snapback]

 

Et helvete der og da.. men som LasH så fint sier, er det jo reine seiersfølelsen etterpå! :)

Men nå som du har gjort det en gang er det ingen hinder for å gjøre det mer!

Gratulasjoner! :)

 

Edit: Æsj, jeg sliter litt med motivasjonen selv :p

Men når snøen forsvinner skal jeg ut og springe. Noe annet kommer ikke på tale! :p

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Har løpt/syklet guerilla cardio i 2 og en halv uke nå (3 ganger i uken). Pluss passa litt bedre på hva jeg spiser. Gikk ned 2,4 kg de to første ukene og skal veie meg igjen på fredag.

 

Merker motivasjonen er langt nede avogtil, for det er steinhardt. Derfor bytter jeg litt mellom å løpe og sykle. Forandring fryder!

Lenke til kommentar

Begynner å bli forkjølet nå, er vel ikke så lurt å springe ute nå hvis jeg har feber? Som Lorph sier, er vanskelig å se om det er noe positiv forandring når man sjekker det hver dag og flere ganger per dag LOL. Men jeg tok et bilde i går, så kan jeg samenligne om par uker. Anbefaler andre å gjøre det samme fordi jeg ser det er mange som angrer på at de ikke tok noe bilde.

Hva er guerilla kardio?

Lenke til kommentar
Virker virkelig Gerilja kardio bra? Har alltid vært VELDIG skeptisk når folk sier det blir nesten det samme som å sykle 45 min.

7896517[/snapback]

 

Har ikke holdt på lenge, men det virker bra så langt. Nå skal jeg veie meg igjen imårra, så får se om det holder seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...