xD^^ Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Finnes det noen alternativer til å jogge? For det er ikke noe særlig føre for jogging rundt her nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Finnes det noen alternativer til å jogge? For det er ikke noe særlig føre for jogging rundt her nå. 7750640[/snapback] Gå på ski, gå på beina, ergometersykkel osv. .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Finnes det noen alternativer til å jogge? For det er ikke noe særlig føre for jogging rundt her nå. 7750640[/snapback] Hvofor er det ikke jogge-føre? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvofor er det ikke jogge-føre? 7752024[/snapback] Glatt/slapsete ute, vel. Med masse snø, og det er måket, da er det ikke noe problem, men det er litt kjedelig å jogge på is, eventult slaps. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Finnes det noen alternativer til å jogge? For det er ikke noe særlig føre for jogging rundt her nå. 7750640[/snapback] Hvofor er det ikke jogge-føre? 7752024[/snapback] Isette bakke kan vel være grunden? Prøv ergometer sykkel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eller pigger/brodder til skoene. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Svømming, sykling på ergometersykkel, hoppe i hoppetau osv. Det er bare fantasien som stopper for hva du kan gjøre for å forbrenne fett. Spis mindre, beveg deg mer, gjenta til ønsket resultat er oppnådd. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvor lenge burde man jogge pr dag for å effektivt ta av seg noen kilo? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det er helheten som teller, det nytter ikke å være flink til å jogge om du kommer hjem og gafler i deg usunne matvarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvor lenge burde man jogge pr dag for å effektivt ta av seg noen kilo? 7753916[/snapback] Og hvor ofte? Bør man jogge hver dag? Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg jogger ca 30 min hver dag. Ca 6 km. Dette burde da vise resultater til sommeren. Samtidig som jeg kjører 3x 20 situps og 3x15 pushups. Håper det hjelper Lenke til kommentar
HeroNotodden Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Har et par tips.... Hvis du har litt henge mage (øl mage) er det fin å blir kvitt fettet med litt løping/sykler... men noen menn når de blir eldre vil innvollende i kroppen synke litt ned. Da er det fin å ta å trene magen regelmessig og gjerne tungt. Da vil magen stramme seg opp og innvollen sli opp igjen. Når det gjelder å få en fin mage trur jeg og mener jeg mye ligger i hva du putter i munnen. Spis sunt og tren regelmessig Endret 19. januar 2007 av HeroNotodden Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Så, hvis jeg skal erstatte joggingen med sykling, hvordan blir det da? Har en ergometersykkel bak meg her. Hvor ofte, og hvor lenge skal jeg sykle? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Så, hvis jeg skal erstatte joggingen med sykling, hvordan blir det da?Har en ergometersykkel bak meg her. Hvor ofte, og hvor lenge skal jeg sykle? 7758888[/snapback] 45min 3-4 ganger i uken should do the job Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 45min 3-4 ganger i uken should do the job Jeg gjør faktisk akkurat det der, og det passer ypperlig. Svetter mye og er passe sliten etter det. Utrolig deilig. Anbefales. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Ah, tusen takk. Da starter jeg på mandag. :-) Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Lykke til, opp og jogge 8 imorra jeg as. BTW: Er det sant at man ikke burde strekke magen hvis man vil ha vaskebrett? Endret 20. januar 2007 av Magga2k9 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Lykke til, opp og jogge 8 imorra jeg as. BTW: Er det sant at man ikke burde strekke magen hvis man vil ha vaskebrett? 7759902[/snapback] Har ikke hørt noe sånt før, men ville ikke tro det har så veldig mye å si, men det er vel ikke så mye poeng i å strekke magen? Blir bare støl de første gangene uansett. Er en del delte meninger om tøying, men personlig tror jeg det ikke er så farlig å tøye litt. Holder du ut med programmet ditt til sommeren kommer du nok til å se magerutene etterhvert forutsatt at kostholdet er i orden. Ville dog ikke trent magen hver bidige dag. 3 ganger i uka er mer enn nok. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Strekke magen? Bare å trene mage samtidig som man driver med kardio, så får man en strammere mage etter man har slanket bort fettet. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skulle starte egen tråd om dette her, men er ikke noe vits når det allerede eksisterer en, så jeg spør her. Regnes 2 timer med innebandy 2 ganger i uka som kardiotrening (fettforbrennende trening?)? Magemusklene mine er allerede trent opp og man ser vaskebrett av og til i enkelte situasjoner, men det er det fettlaget på kanskje 1cm som er i veien, så jeg må konsentrere meg på å få bort den. Hva er best å spise før trening og etter trening? Når skal jeg spise karbohydrater og når skal jeg spise proteiner og hvilke typer karbohydrater? Ikke minst, hvilke mat skal jeg spise før innebandy for å prestere best mulig under treningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå