Gå til innhold

Få en fin mage til sommeren - hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Finnes det noen alternativer til å jogge? For det er ikke noe særlig føre for jogging rundt her nå.

7750640[/snapback]

Gå på ski, gå på beina, ergometersykkel osv. ....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Finnes det noen alternativer til å jogge? For det er ikke noe særlig føre for jogging rundt her nå.

7750640[/snapback]

Hvofor er det ikke jogge-føre? :hmm:

Lenke til kommentar

Har et par tips....

 

Hvis du har litt henge mage (øl mage) er det fin å blir kvitt fettet med litt løping/sykler... men noen menn når de blir eldre vil innvollende i kroppen synke litt ned. Da er det fin å ta å trene magen regelmessig og gjerne tungt. Da vil magen stramme seg opp og innvollen sli opp igjen.

 

Når det gjelder å få en fin mage trur jeg og mener jeg mye ligger i hva du putter i munnen. Spis sunt og tren regelmessig :)

Endret av HeroNotodden
Lenke til kommentar
Lykke til, opp og jogge 8 imorra jeg as. BTW: Er det sant at man ikke burde strekke magen hvis man vil ha vaskebrett?

7759902[/snapback]

Har ikke hørt noe sånt før, men ville ikke tro det har så veldig mye å si, men det er vel ikke så mye poeng i å strekke magen? Blir bare støl de første gangene uansett. Er en del delte meninger om tøying, men personlig tror jeg det ikke er så farlig å tøye litt.

 

Holder du ut med programmet ditt til sommeren kommer du nok til å se magerutene etterhvert forutsatt at kostholdet er i orden. Ville dog ikke trent magen hver bidige dag. 3 ganger i uka er mer enn nok. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skulle starte egen tråd om dette her, men er ikke noe vits når det allerede eksisterer en, så jeg spør her.

 

Regnes 2 timer med innebandy 2 ganger i uka som kardiotrening (fettforbrennende trening?)?

Magemusklene mine er allerede trent opp og man ser vaskebrett av og til i enkelte situasjoner, men det er det fettlaget på kanskje 1cm som er i veien, så jeg må konsentrere meg på å få bort den. Hva er best å spise før trening og etter trening? Når skal jeg spise karbohydrater og når skal jeg spise proteiner og hvilke typer karbohydrater?

Ikke minst, hvilke mat skal jeg spise før innebandy for å prestere best mulig under treningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...