gnav Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vel, det er jo veldig relativt da.. Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ok, nå kan jeg ikke gå mer ned i vekt. Da begynner jeg å bli skummelt tynn noen plasser. Men magen min er ennå ikke borte. Det irriterer meg grenseløst. Men jaja, har fjernet utrulig mye fett fordet. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fettet rundt magen er ganske "seigt", og det tar sin tid å brenne det bort. Det har jeg erfart selv. Det skal tålmodighet til. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hello folks. Har et lite problem her nå, vet ikke om dette kanskje er svart på før men tar sjangsen Er nå noen uker til badesesongen, og har nå kjørt et hardt løp med vekter og karbs/proteiner et halvt års tid. er blitt ganske kraftig, ifølge medelever ivertfall. men.. Har ikke noe bra mage for å si det sånn, ligger fett rundt som gjør at man ikke ser six-packen. Hva er den beste måten å trene på for å bli kvitt dette fettet? Vil ikke miste muskelmasse, som sagt er bare magen jeg sliter med. andre steder på kroppen har jeg relativt lite fett, men ikke her =/ Jeg trener 5dager i uka, noen ganger 6. med overkropp 4dager og bein 2dager, mage ca 3-4ganger Hva er beste måten å klare dette på? Jeg lurte på å kanskje løpe intervall på løpsbanen i område, 10*100meter med 20sek pause. eller fungerer vanlig jogging bedre? som en 3000meter? EDIT: tar proteinshake hver morgen, pluss en protein/karbo shake rett etter trening. Endret 7. mai 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En deff, høyt proteininntak lavt karb inntak og veldig lite fett. Kombiner med kardio før frokost og etter styrketrening på omtrent 45min hver med jevn puls så lover jeg at du ser resultater. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En deff, høyt proteininntak lavt karb inntak og veldig lite fett. Kombiner med kardio før frokost og etter styrketrening på omtrent 45min hver med jevn puls så lover jeg at du ser resultater. 8567320[/snapback] Hvorfor så lite fett? Det er fint om noe av dagens energiinntak består av sunnt fett, både om man slanker seg og om man bygger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En deff, høyt proteininntak lavt karb inntak og veldig lite fett. Kombiner med kardio før frokost og etter styrketrening på omtrent 45min hver med jevn puls så lover jeg at du ser resultater. 8567320[/snapback] Hvorfor så lite fett? Det er fint om noe av dagens energiinntak består av sunnt fett, både om man slanker seg og om man bygger. 8567510[/snapback] Ja tanken var ikke fettsyrer som omega3 o.l da som man må ha for og forbrenne annet fett. Men andre fettsyrer er enklere og begrense enn karb, på en annen side også lettere å forbrenne da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Om vi sier mye (og balansert) sunt fett, og lite usunt fett så er vi vel enige? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Om vi sier noe* (og balansert) sunt fett, og lite usunt fett så er vi vel enige? 8567684[/snapback] Da var vi enige Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Grunnen til at jeg sier "mye" er at antakeligvis nesten ingen her inne ser på "mye" umettet fett som noe annet enn det vi ser på som "noe". De få som faktisk ser på "mye" som "mye" vet det selv, og holder seg til "noe" på en deff Litt lurendreierspråk så folk her inne fatter hva det dreier seg om, rett og slett. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gi høyt fettinntak en sjangse. Gir deg et jevnt og stabilt energinivå, føles deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå