Gå til innhold

Få en fin mage til sommeren - hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ha ha, jeg for min del må ha en spisedag(lørdag), og jeg klare ikke å spise like sunt som jeg spiser resten av uken. Jeg er og forblir et stort matvrak :D

Det starter som regel med 5 egg, 1 pakke bacon og to store brødskiver. Noen timer etter på blir det en piazza med MYE fyll. Etter dette blir det noe annet godt, før jeg avslutter på kvelden med 400-500 grams biff og en haug av poteter. Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å.

Mmmmm, gleder meg til i morgen. :dribble:

Lenke til kommentar
Ha ha, jeg for min del må ha en spisedag(lørdag), og jeg klare ikke å spise like sunt som jeg spiser resten av uken. Jeg er og forblir et stort matvrak  :D

Det starter som regel med 5 egg, 1 pakke bacon og to store brødskiver. Noen timer etter på blir det en piazza med MYE fyll. Etter dette blir det noe annet godt, før jeg avslutter på kvelden med 400-500 grams biff og en haug av poteter. Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å.

Mmmmm, gleder meg til i morgen. :dribble:

8533726[/snapback]

 

Og du har vaskebrett?:p

Lenke til kommentar
Ha ha, jeg for min del må ha en spisedag(lørdag), og jeg klare ikke å spise like sunt som jeg spiser resten av uken. Jeg er og forblir et stort matvrak  :D

Det starter som regel med 5 egg, 1 pakke bacon og to store brødskiver. Noen timer etter på blir det en piazza med MYE fyll. Etter dette blir det noe annet godt, før jeg avslutter på kvelden med 400-500 grams biff og en haug av poteter. Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å.

Mmmmm, gleder meg til i morgen. :dribble:

8533726[/snapback]

Hva er dette for en feig spisedag? Hvor er colaen og sjokoladen?

Lenke til kommentar
Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å.

8533726[/snapback]

Jeg elsker andre folks middagsrester, da kan man plukke det man føler for med god samvittighet, og man får god samvittighet av å spise seg overmett.

 

Ellers utgjør ca. 4 stk løvbiffer veldig fin lunsj/kveldsmat når man skal kose seg, har jeg funnet ut :)

Lenke til kommentar
Lørdagsfylla = 12 øl og rullekebab fra Sandnes Kebab

8539676[/snapback]

Sånn skal det gjøres! ;)

Uten kos blir jeg et holt menneske uten menneskelige følelser.

Greit nok at det ikke er spesielt sunt, men må jo leve også.

Da er det bedre å trene og fokusere på hverdagene! ;)

Håper bare ikke de utskeielse ødelegger altfor mye da... :hmm:

 

Edit: Vel å merke er det ikke hver eneste helg, det kan jeg være stolt av!

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...