Zethyr Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tålmodighet. På magen sitter fettet best. Bare hold deg streng med deg selv, men vit at resultatene kommer. Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 jeg ser også forskjell. det siste året har jeg gått fra halv feit til halveis six-pack. kan se den så vidt til vanlig. Helt flat fra mellomgulvet og nesten helt ned, men de siste 2 "rutene" er så små har fortsatt litt fett der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Samme her, de øverste rutene er ok, men rundt navelen er det ikke bra. Men så har jeg litt rar mage med 7 ruter :S Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis man f.eks spiser en frossenpizza i måneden, eller tar seg litt potetgull til en film en sen lørdagskveld, så vil ikke det si at man fucker opp hele geriljaprogrammet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Neida. Litt kan man unne seg, men det er en fordel å la det være "litt" og ikke gå helt bananas når du unner deg å kose deg. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ha ha, jeg for min del må ha en spisedag(lørdag), og jeg klare ikke å spise like sunt som jeg spiser resten av uken. Jeg er og forblir et stort matvrak Det starter som regel med 5 egg, 1 pakke bacon og to store brødskiver. Noen timer etter på blir det en piazza med MYE fyll. Etter dette blir det noe annet godt, før jeg avslutter på kvelden med 400-500 grams biff og en haug av poteter. Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å. Mmmmm, gleder meg til i morgen. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ha ha, jeg for min del må ha en spisedag(lørdag), og jeg klare ikke å spise like sunt som jeg spiser resten av uken. Jeg er og forblir et stort matvrak Det starter som regel med 5 egg, 1 pakke bacon og to store brødskiver. Noen timer etter på blir det en piazza med MYE fyll. Etter dette blir det noe annet godt, før jeg avslutter på kvelden med 400-500 grams biff og en haug av poteter. Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å. Mmmmm, gleder meg til i morgen. 8533726[/snapback] Og du har vaskebrett? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Og du har vaskebrett? 8533741[/snapback] Ikke foreløpig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ha ha, jeg for min del må ha en spisedag(lørdag), og jeg klare ikke å spise like sunt som jeg spiser resten av uken. Jeg er og forblir et stort matvrak Det starter som regel med 5 egg, 1 pakke bacon og to store brødskiver. Noen timer etter på blir det en piazza med MYE fyll. Etter dette blir det noe annet godt, før jeg avslutter på kvelden med 400-500 grams biff og en haug av poteter. Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å. Mmmmm, gleder meg til i morgen. 8533726[/snapback] Hva er dette for en feig spisedag? Hvor er colaen og sjokoladen? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har ikke spisedager jeg, har lørdagsfylla. Gjør jobben det også. Lørdagsfylla = 12 øl og rullekebab fra Sandnes Kebab Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis jeg så stikker bort til noen kamerater, er det stor sjangs for at jeg spiser opp restene av middagens dems å. 8533726[/snapback] Jeg elsker andre folks middagsrester, da kan man plukke det man føler for med god samvittighet, og man får god samvittighet av å spise seg overmett. Ellers utgjør ca. 4 stk løvbiffer veldig fin lunsj/kveldsmat når man skal kose seg, har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Lørdagsfylla = 12 øl og rullekebab fra Sandnes Kebab 8539676[/snapback] Sånn skal det gjøres! Uten kos blir jeg et holt menneske uten menneskelige følelser. Greit nok at det ikke er spesielt sunt, men må jo leve også. Da er det bedre å trene og fokusere på hverdagene! Håper bare ikke de utskeielse ødelegger altfor mye da... Edit: Vel å merke er det ikke hver eneste helg, det kan jeg være stolt av! Endret 5. mai 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva er dette for en feig spisedag? Hvor er colaen og sjokoladen? 8539664[/snapback] Det kommer etter middagen med potetgull Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er ikke noen som vet om treningsprogram for trampoline? Er aktiv på trampoline, men ingen annen idrett, hadde vært kult å hatt et program å følge imens jeg er på trampolina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 er trampoline en idrett ? 8546096[/snapback] :!: Hva trodde du det var? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ei leke, trodde jeg det var. Hvis man blir riktig flink så leker man på sirkus så andre kan se på, right? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Trampoline er en olympisk gren, og brukes mye som trening i flere idrettsgrener (Stuping, turn, etc) Lenke til kommentar
jorgenre Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Trampoline kan være veldig tungt. Du trenger ikke hoppe så mange min før du skjenner at du er sliten. Har hørt at 5 min på tramoplina tilsvarer 15 min jogging. Vet ikke om det er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå