TST Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Ondskapen har kommet over uskyldige Nintendo. Det som før alle trodde var små interaktive bokser for barn i alle aldere, har nå blitt en kilde for ren terror. Det var grøsserspillet "Resident Evil" som virkelig åpnet opp for fryktinngytende paranoia-spill på det ellers så snillistiske konsollet, og utviklerne Silicon Knights har nå tatt et steg videre med "Eternal Darkness: Sanity's Requiem". Les hele omtalen Lenke til kommentar
fOOdserv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Når denne anmelderen har gitt en 4 i varihet må jeg dypt si at jeg er uenig.. det er masse secrets i spillet og du må spille gjennom spillet 3 ganger får å få the ultimate ending. altså det er 3 forsjellige slutter. du har et hemmelig våpen som ingen greir å få tak i 1ste gangen.. + du har den lilla runen som ikke jeg fikk før andre gangen og den hjelper deg endel. av meg hadde variheten ligget fra 5.5 til 6! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 At du ville gitt Eternal Darkness 6 i varighet, tror jeg bare er med å få frem det faktum at noen mennesker ikke kan være spillanmeldere. Ikke kom her og si det er tre forskjellige endinger. Valget av hvilken rune du velger på begynnelsen vises svært lite gjennom spillet, nesten kun i farger og tekst. Spillet endrer seg svært lite. Dette er jeg ikke alene i å mene. Flere andre anmeldere har sagt det samme. Spillet er temmelig kort, men tettpakket med solid gameplay. De tre endingene er altfor like, og gir ikke spillet noen som helst lenger varighet. Bare forskjellige synspunkter på samme historie. Man gir ikke et slik spill 6 i varighet. 4 betyr forøvrig "Godt". Altså spillet har god varighet. Det har ikke perfekt, altså 6, varighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg