Cryflopp Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Gilmore Girls ? Endret 22. januar 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Må bare nevne Jericho... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Må bare nevne Jericho... 7805488[/snapback] Enig, den er veldig bra. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hva annet enn PRISONBREAK kan man se da? Las Vegas og CSI kan også anbefales! Lenke til kommentar
enojvegetar Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Everybody Hates Chris er en temmelig ålreit komedie med Chris Rock som forteller om sin barndom på festlige måter. Little Britain er et britisk sketsjeprogram som ihvertfall jeg synes er relativt moro. Går forøvrig på NRK og SVT2. Har gått tre sesonger (se episodeliste her). Det finnes og en temmelig ny situasjonskomedie som heter "Little Mosque on the Prairie" som handler om et muslismsk miljø i kanada, og hvordan de blir behandlet av ikke-muslimer, samt hvordan de fungerer og krangler internt. Har bare gått 2 episoder i kanada, ganske morsomt! Du kan forresten se første episode på nett her Endret 1. februar 2007 av enojvegetar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser mye samma TV-serietyper som trådstarter, så her er noen tips; - Life as we know it - Laguna Beach (realityversjonen av The OC, finnes 3 sesonger, de to første er best) - The Hills (sesong 2 begynte for noen uker siden, er en spin-of-serie med ene personen fra Laguna Beach. Vel verdt å få med seg om den personen er favorittpersonen i Laguna Beach) - North Shore - Veronica Mars Andre typer serier; - Las Vegas - CSI Miami (evt annen CSI) - 24 Tommy Lee Goes to College er også ganske artig, om du ikke har sett det (6 episoder, gikk på norsk TV for en tid tilbake). Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Anbefaler disse: Dexter Heroes Rescue Me The 4400 Grey's Anatomy Desperate Housewives Two and a half men Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg begynner å gå tom for serier og episoder, så derfor spør jeg her om det er noen nye (eller gamle, for den saks skyld) serier dere kan anbefale. Vil ha en fin blanding av drama/komedie og kanskje thriller. Så lenge disse elementene er med så er det sikkert noe for meg. Serier jeg følger på med pr. i dag, eller som jeg har fulgt med på og blitt hekta på: One Tree Hill, The O.C , Entourage - elsker denne typen serier, og det er den ene typen jeg er ute etter Lost (S1), Prison Break - Serier med mye mer nerve og mye mere action. Noen forslag? 7735285[/snapback] hvorfor ikke hotel cæcar? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) 30 Rock bør sees. Syntes det var helt greit i begynnelsen, men etterhvert ble jeg hekta. Kan nesten ikke vente på at neste sesong skal komme Edit: Glemte å si at det er komedie. Endret 9. juli 2007 av sorine Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg anbefaler Jericho på det sterkeste Denne serien er skapt for å bli avhengi Jeg var som dum å trykka feil på dvd opptakeren min og lasta ned en episode også resten av sesongen, noe som endte i 20 episoder på 2 dager Gleder meg sykt til sesong 2, må si CBS har laget en serie som er ekstremt bra starter på igjen 20 oktober i USA =D Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Og ingen har nevnt Battlestar Galactica... Kan anbefales på det sterkeste. Og som mange andre har nevnt, The 4400, sesong 4 har akkurat begynt, og det ser fantastiskt ut hittils. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Desse har vell ikkje vorte nemnt... Kyle XY Stargate Stargate Atlantis Sanctuary My Name is Earl Eureka Endret 10. juli 2007 av Elensar Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg kan anbefale traveler på det varmeste Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Sjekk ut Burn Notice. Handler om en spion som får sparken, og generellt blir tatt bakfra og hans kamp tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå