Gå til innhold

Kodenavn Hunter på nrk.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok serie, men den norske delen av det er bare ræva. Utenom de to hovedpersonene da.. Men resten av det norske castet er så amatøraktig som nesten all norsk krim er at jeg blir flau av å se på.. De streber for mye etter å bli mer amerikansk og det ser bare teit ut! Spessielt han i rullestolen (jeg husker absolutt ingen navn atm). Dere som ikke har sett episode 6 kan glede dere, det er en god avslutning :)

- hsds

Lenke til kommentar
Ser at episode 6 er lagt ut. Men hvordan laster jeg den ned? Trykker på den og lagrer fila hvor den skal ligge, men så laster den ned i 2sek før den er ferdig.

Laster bare ned 200kb eller noe, har også prøvd å lagre målet, men det samme skjedde.

Noen som vet hva som er feil?

7856136[/snapback]

Du har vel prøvd å åpne filen? :p

Vil bare minne alle som evt. velger å se episoden på internett om å burke spoiler hvis dere skal kommentere noe av det som skjedde der :)

7858822[/snapback]

Ja, har prøvd den meste. Men er det noen andre som greier å laste den ned?

7863227[/snapback]

Får spilt den av fra Nett-TV i allefall, kan du forklare litt hvordan man laster den ned?

7863291[/snapback]

Får lasta den ned fra der det står HD på nrk.no, og trykker deretter på de to ikonene på venstre side der. Om det ikke funker, trykker man høyre musetast og lagre mål som...

Lenke til kommentar
Amatørmessig av Nrk å ikke legge ut episode 5! Hva er det for noe tull?

7880637[/snapback]

Hittil har de ikke lagt ut episodene på nettet før de har gått i reprise på NRK2 - og det gjør de på mandag kveld. Sjekker du etter den tid tipper jeg den ligger der.

Lenke til kommentar
Amatørmessig av Nrk å ikke legge ut episode 5! Hva er det for noe tull?

7880637[/snapback]

Hittil har de ikke lagt ut episodene på nettet før de har gått i reprise på NRK2 - og det gjør de på mandag kveld. Sjekker du etter den tid tipper jeg den ligger der.

7883739[/snapback]

Tirsdag. :)

Lenke til kommentar

Noen som tror det blir en ny sesong?

Ettersom faren til Carina skylder Jonna en STOR tjeneste, og løy til Bjørn om hva han måtte gjøre for å redde Carina? Eller ikke direkte løy, men på Jonna virket det som om det var to tjenester; å få han ut til begravelsen + en annen stor tjeneste.

Edit: Confirmed: http://www.siste.no/underholdning/article2498935.ece

Endret av LarsChh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...