tendilenz Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser at NRK har lagt ut første episoden av Kodenavn Hunter på nettsidene sine. Noen som vet om de har tenkt å legge ut resten etterhvert? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Vet ikke hvilke planer de har for det. Serien kommer ut på DVD til våren også, så det spørs hvor mye de vil dele gratis på internett. Men kan jo godt hende de legger ut alle episodene. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 De gjør vell det tilfelle noen går glipp av noe Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det virker som de har tengt å legge ut alle episoden for streaming. Jeg streamet i vertfal episode 2 fra nrk nettv på fredag. Bra serie faktisk! Ser at episode 2 ikke ligger i lisata nå, den gjorde det på fredag ... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Nettopp episode 2 jeg ville ha. Men nå ser jeg at den går på NRK2 ikveld så da får jeg sørge for å se episode 1 på nett-tv før den tid. Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kodenavn Hunter er en flott serie faktisk, liker svenskene. Men jeg liker ikke norsk krim, så det blir sånn bob-bob Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bra serie syns jeg. Onkelen min spilte statist (eller hva det heter) i episode 2 og greier. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bra serie med gode skuespillere. Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Og der var jaggu episode 2 lagt til på nrk.no også! Bra service av nrk. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Copy&Paste fra nrk.no/hunter NRK tilbyr for første gang nedlasting av HD-film! De nye, store flatskjermene er nesten alle "HD-ready" -klare til å ta imot høyoppløselige bilder som gir stor skarphet. Du kan lese mer om HD-TV i nettleksikonet Wikipedia NRKs sendinger er ennå ikke i HD-kvalitet, men nå tilbyr vi deg å laste ned en smakebit fra krimserien Hunter til datamaskinen din. For å få full glede av denne, må du ha en sterk og rask maskin koblet til en TV-skjerm på minst 37 tommer. De ivrigste blant oss har alt de trenger koblet og klart allerede, for alle andre er dette en smakebit på den nye måten å se TV på i framtida. Den lille filmbiten vi legger ut i HD-kvalitet for nedlasting, er din til odel og eie. Vi arbeider med å få rettigheter til å legge ut hele episoder også, men de vil eventuelt ha en kode knyttet til seg som gjør at filen ikke lenger kan spilles av etter f.eks fire uker. Dette kalles DRM, Digital Rights Management, og er laget for å ivareta opphavsretten til dem som ha bidratt til å lage filmen. Håpe Endret 17. januar 2007 av LarsChh Lenke til kommentar
Looke Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sånn Hd kvalitet er drit digg ;D Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Heftige greier, dette ser meget bra ut. Endelig har NRK skjønt at de bør sende digitalt Tar sikkert et år eller 4 før det er på plass, men fortsatt imponerende! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg elsker den serien! Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 NRK har nå lagt ut episode 6 (siste episode) på hjemmesidene deres i HD format. Link: http://www20.nrk.no/programmer/tv/hunter/hunter.aspx?b=hd Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noe av det beste jeg har sett av norske serier i denne sjangeren. De får det faktisk til å være spennende til tider. Det er mer enn jeg kan si om mye amerikansk søppel. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Den er knall. Synd det bare er en episode igjen. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser at episode 6 er lagt ut. Men hvordan laster jeg den ned? Trykker på den og lagrer fila hvor den skal ligge, men så laster den ned i 2sek før den er ferdig. Laster bare ned 200kb eller noe, har også prøvd å lagre målet, men det samme skjedde. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ser at episode 6 er lagt ut. Men hvordan laster jeg den ned? Trykker på den og lagrer fila hvor den skal ligge, men så laster den ned i 2sek før den er ferdig. Laster bare ned 200kb eller noe, har også prøvd å lagre målet, men det samme skjedde. Noen som vet hva som er feil? 7856136[/snapback] Du har vel prøvd å åpne filen? Vil bare minne alle som evt. velger å se episoden på internett om å burke spoiler hvis dere skal kommentere noe av det som skjedde der Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ser at episode 6 er lagt ut. Men hvordan laster jeg den ned? Trykker på den og lagrer fila hvor den skal ligge, men så laster den ned i 2sek før den er ferdig. Laster bare ned 200kb eller noe, har også prøvd å lagre målet, men det samme skjedde. Noen som vet hva som er feil? 7856136[/snapback] Du har vel prøvd å åpne filen? Vil bare minne alle som evt. velger å se episoden på internett om å burke spoiler hvis dere skal kommentere noe av det som skjedde der 7858822[/snapback] Ja, har prøvd den meste. Men er det noen andre som greier å laste den ned? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ser at episode 6 er lagt ut. Men hvordan laster jeg den ned? Trykker på den og lagrer fila hvor den skal ligge, men så laster den ned i 2sek før den er ferdig. Laster bare ned 200kb eller noe, har også prøvd å lagre målet, men det samme skjedde. Noen som vet hva som er feil? 7856136[/snapback] Du har vel prøvd å åpne filen? Vil bare minne alle som evt. velger å se episoden på internett om å burke spoiler hvis dere skal kommentere noe av det som skjedde der 7858822[/snapback] Ja, har prøvd den meste. Men er det noen andre som greier å laste den ned? 7863227[/snapback] Får spilt den av fra Nett-TV i allefall, kan du forklare litt hvordan man laster den ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå