Gå til innhold

Ny Halo 3 media lekket!

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det var jo bra kvalitet...

takker for det, nå skal jeg slutte og poste.... men burde vell ha litt mer betydning i leeet innlegget mitt.....

bush må dø!

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Gleder meg til å spille dette til våren. :dribble: Bare litt kjipt at jeg ikke får teste singleplayer, som kommer til å bli en del annerledes.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
det var jo bra kvalitet...

takker for det, nå skal jeg slutte og poste.... men burde vell ha litt mer betydning i leeet innlegget mitt.....

bush må dø!

7735193[/snapback]

Bush må dø? Hva med å komme med noe mer fornuftig i ditt innlegg? Hva med Kim Jong-il må Dø? Mahmoud Ahmadinejad må dø? Osama Bin Laden må dø? Ayman Zawahiri må dø? Thomas Quick må dø? Viggo Kristiansen må dø? Radovan Karadžić må dø? Du har utallige å velge mellom, og ditt valg faller på Bush? Noe så simpelt og idiotisk har ikke jeg sett i noen innlegg i hele mitt liv, og det var ditt siste innlegg. Jaja.. takk og farvel! :roll:

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
bush er ikke noe bedre enn de du nevner, så ja han får dø...

men, fant ikke på noe bedre, gadd liksom ikke...

8024433[/snapback]

Aksel Hennie da?

Dønn seriøst:

Banene så litt mer episke ut. Består iallefall av store, flate kontinent, og ikke broer som henger i lufta. Fint å se en litt koselig snøbane også. Øynene mine har sett seg lei de mørke, triste settingene man hadde i Halo 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...