henrian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Altså, dumt sp.mål, men jeg lurær litt da se! Jeg kan kjøpe meg en sånn vga kabel så jeg kan koble den til min splitter nye 19" sony lcd skjerm sak of spille i HD. MEn skal jeg gidde deg når jeg spiller på en vanlig tv som er 10" større? ALtså mindre skjerm bedre oppløsning/bilde VS. større skjerm dårligere oppløsning? (jeg kan selvfølgelig teipe 19" til trynet og få 100" opplevelse, men det er lissom ikke helt det jeg er ute etter) Så om noen har erfaringer på området så del gjerne din mening med en i villvare... TAKK (edit:typo) Endret 16. januar 2007 av henrian Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg hadde helt klart valgt TVen. Hvis du har RGB/SCART kabel da. Men det ser du selv egentlig, vil du sitte i sofaen og spille på TVen, eller vil du sitte i en stol og spille på 19" akkurat som du spiller data, bare med kontroll? Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Bruker selv en 19" widescreen monitor og foretrekker helt klart det fremfor 28" tv'en. Har du først spilt med HD oppløsning er det uaktuelt å spille på noe annet.. Kjøpte en 19" fra MPX til 1895,- så satt jeg den på et bord med hjul, så nå kan jeg velge om jeg vil spille fra senga eller fra en stol. Funker utmerket! Eneste som er dritt er den ene pixelen som er død, men sånn er det jo med billige skjermer. Endret 16. januar 2007 av Hoa_Hottentott Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kvaliteten er mye bedre på en monitor fremfor en TV. Det må du ha i tankene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 jeg sitter selv på en 19" lcd. har prøvd på en 28"w tv, men det er ikke det helt store. blide blir veldig tåkete og tekstingen er så og si umulig å lese, i hvertfall på dead rising,, har ikke testet noen andre spill på tv for da gikk jeg og kjøpte meg en vga kabel. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Om skjermen støtter DVI er det vell enda bedre .. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Tenkt noe på dette selv egentlig.. Men, iforhold til PS3 da.. Er ikke noe Xbox gutt, ikke spør hvorfor.. Har en 21" pc skjerm som gjerne kunne blitt brukt til mer enn det blir brukt nå egentlig.. Kan bli koselig å ligge i senga å spille Ps3 også!! Men, for å svare på ditt spørsmål.. så, er det vel veldig opp til deg.. Bare tenk litt på hvordan du blir sittende også.. =p Som noen nevner, er ikke noe særlig å sitte i en stol å spille, istedenfor sofaen.. Endret 16. januar 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sett sofaen foran pc-skjermen.. problem løst Personlig har jeg erfaring med dette, har en basic 28" ws tv, som rett og slett er søppel å spille på vs min NEC 2070WNX, 20,1" LCD hvor jeg kjører 1280*720 med VGA kabelen. Sitter atm på en helt basic "pc-stol" med armlener, funker decent nok det. Men har bestilt en slik Recliner som kommer i morgen, så da blir alt 100% Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Om skjermen støtter DVI er det vell enda bedre .. 7738399[/snapback] Det finnes da ikke noen DVI kabel til Xbox360? Lenke til kommentar
henrian Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Takk for tilbake meld. det er jo like delte meninger her som oppe i hue mitt så om det hjalp vet jeg ikke Men det koster jo ikke allverden for en sånn kabel så jeg kan jo bare kjøpe en og prøve... Rart at ikke den finnes i DVI Jeg har sånn lazyboy stol hjemme!! så sittekomfåren ska it stå på nej! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker RGB kabel til Xboxen min, og forskjellen fra RGB til kompositt er enorm... Har du prøvd å spille på en TV med kompositt kabel, så er det klart at bildet blir elendig. RGB derimot Men det er ikke å komme unna at du får HD bilde på skjermen, men jeg hadde ikke taklet å spille konsoll på en så liten skjerm som 19", da spiller jeg heller på PCen Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har xboxen min på 22" ws, og det fungerer fett! har ikke testa den på 32" som står i stua, men har ikke særlig lyst heller... en gang HD, alltid HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå