Bjorhus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Marius gikk over streken så eg heiv han utfor kanten Lenke til kommentar
licnep Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Ser ut som om fotografen også kantrer :!: Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Dæven så tøft! Den rette horisonten i front og den helt skjeve horisonten bak ga et skikkelig svimlende bilde, if you see what i mean.. ^^ Hvordan gjorde du det? Redigert mye? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 hehe, dritbra! Men føler at bildet blir litt statisk, men vet ikke helt hva som kunne gjort det mer dramatisk. Men absolutt morsom ide og godt gjennomført! Lenke til kommentar
maxM Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hadde bildet vert i sepia, skarpe kontraster, og bare en hånd som holdt seg fast, tror jeg at det hadde blit bedre. syns nesten personen ble forstyrrende. Men for all del, ideen er god Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Artig mod dette Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Jammi; Nei det er ikke hærja så voldsomt i PS, en kjapp runde for å justere kontrast, farger samt crop:) Heiv han bare utfor, å knipsa før han glapp taket Takker for tilbakemelding alle sammen =) Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Overlevde han? Måtte bare spørre Men tilbake til bildet, liker bildet. Ansiktuttrykket hans er genialt, og morsomt. Uskarp bakgrunn gjør at motivet blir mer fokusert, ja det liker jeg! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Overlevde han? Måtte bare spørre Men tilbake til bildet, liker bildet. Ansiktuttrykket hans er genialt, og morsomt. Uskarp bakgrunn gjør at motivet blir mer fokusert, ja det liker jeg! 7746583[/snapback] Hehe, ja han gjorde desverre det Kan tilføye at det er Fulgu her på forumet som "poserer". Takker for tilbakemelding ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå