Kawshu Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei, jeg skal på tg i år å mangler bare tog billeter. Jeg har prøvd å bestille tog billeter med avgang 0404 og retur reise 0804. HAr vært inne på www.nsb.no for å prøve å bestille billeter, men det står at det ikke er noen avgang denne datoen. Så betyr det at det ikke går tog den 4. april eller at det er utsolgt? Eller kan det bare være en feil som har skjedd? Vis det ikke går noe tog er det noen som vet om det vil gå en tg buss i nærheten av fauske? mvh Kawshu. Endret 16. januar 2007 av Kawshu Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Prøv å ring NSB... Har hendt meg noen ganger at sia der har vist litt feil Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei, jeg skal på tg i år å mangler bare tog billeter. Jeg har prøvd å bestille tog billeter med avgang 0404 og retur reise 0804. HAr vært inne på www.nsb.no for å prøve å bestille billeter, men det står at det ikke er noen avgang denne datoen. Så betyr det at det ikke går tog den 4. april eller at det er utsolgt? Eller kan det bare være en feil som har skjedd? Vis det ikke går noe tog er det noen som vet om det vil gå en tg buss i nærheten av fauske? mvh Kawshu. 7735096[/snapback] kommer ann på når du prøvde, jeg fannt ut at man gan bestille biletter 90 dager før avreise, så jeg skal kjøpe ikveld Lenke til kommentar
Kawshu Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har nettopp prøvd på nytt for å se, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ring da vel.. Det er fortsatt bedre enn å gjøre det over internett Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det har vært noe teknisk feil i systemet, så de bilettene blir lagt ut neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå