HoaXed Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hællæ.. Har ett lite problem når det gjelder d-link 514 trådløs ruter. Ønsker å komme inn i webaplikasjonen på 192.1....., men forunderlig nok har jeg byttet på ruterens adresse. Som standar gateway har jeg nå 64.249.168.1, men når jeg prøver å entre denne kommer jeg rett og slett ikke inn. Noen som har forslag til problemet, vil helst ungå å resette ruteren. Endret 16. januar 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Om denne har endra seg selv uten at du har gjort det? Trodde dlink sine router adresser måtte ligge i område 192.168.xxx.xxx området jeg. Reset ser vel desverre ut som en løsning. Et tips når du har rekonfigruert den er å lage en backup fil du kan laste opp igjen om du må resette den. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Om denne har endra seg selv uten at du har gjort det? Trodde dlink sine router adresser måtte ligge i område 192.168.xxx.xxx området jeg. Reset ser vel desverre ut som en løsning. Et tips når du har rekonfigruert den er å lage en backup fil du kan laste opp igjen om du må resette den. 7736356[/snapback] Jess, er ikke min egen og den kjører en statisk IP mot ruteren som vi slet en del med sist. Og har testet 192.168 siden det er normalen, men neida Og når jeg bruker standard gateway vil den heller ikke. Ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå