mintman Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har i dag gått til innkjøp av SonyEricsson K610i og tilhørende handsfree HCH-60. Men fr meg så ser det ut som om denne må skrues fast og hvem vil gjøre det i bilen sin? Finnes det noen løsning der jeg kan slippe å skru den fast eller har jeg misforstått noe her? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det finnes braketter ifra f.eks MTU. Disse brakettene skruves fast i eksisterende skruver, festes bak cd-spilleren etc. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Stemmer som Tor Haakon skriver, du kjøper først en brakett til din bil (lages forskjellige til alle bilmodeller), og så skrur du fast HCH-60 på den. Når du kjøper ny telefon, trenger du bare å bytte ut HCH-60, braketten må kun skiftes ut ved skifte av bil. ...og for de fleste av oss, er det sannsynligvis mobilen som går først Lenke til kommentar
mintman Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Takk for informasjonen. Da fant jeg hva jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå