nilie Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Rett og slett, hvilken er best? Mistet mobilen min i helgen, og har fakisk ikke fulgt med på mobilene i det siste. Jeg som alltid blir så mye mobbet av venninnene mine for å være mobilnerd ;-) Vel, vet jeg vil ha nokia, og har fått inntrykk av at det er enten N73 eller N80 jeg burde velge. Har hatt N70 frem til nå og har vært veldig fornøyd. Er det såpass lite forskjeller mellom N73 og N70 at det blir som den samme telefonen, eller hvordan er det? Hvilken burde jeg kjøpe, N73 eller N80? Endret 16. januar 2007 av nilie Lenke til kommentar
RC Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Rett og slett, hvilken er best? Mistet mobilen min i helgen, og har fakisk ikke fulgt med på mobilene i det siste. Jeg som alltid blir så mye mobbet av venninnene mine for å være mobilnerd ;-) Vel, vet jeg vil ha nokia, og har fått inntrykk av at det er enten N73 eller N80 jeg burde velge. Har hatt N70 frem til nå og har vært veldig fornøyd. Er det såpass lite forskjeller mellom N73 og N70 at det blir som den samme telefonen, eller hvordan er det? Hvilken burde jeg kjøpe, N73 eller N80? 7735020[/snapback] Bortsett fra utseende, er vel eneste forskjell på de to at N80 kan kobles opp mot et trådløst nettverk. Dersom du ikke har behov for det, ville jeg gått for N73. Det blir billigere. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 N80 : + Trådløst nettverk - Ikke Autofokus, tung og veier mye N73 : + Autofokus og Carl Zeiss, lav vekt og stor skjerm (2.4" mot N80 sin 2.0") - veldig treg Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er N80 noe raskere enn N73 da? Trodde den var tregere grunnet høyere skjermoppløsning jeg. En minus til på N80 er elendig batteri. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det ser ut som N80 er raskere når jeg drev å navigerte rundt på menyene på begge mobilene. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det ser ut som N80 er raskere når jeg drev å navigerte rundt på menyene på begge mobilene. 7788226[/snapback] Om jeg ikke tar feil så har de temmelig lik cpu så de skal være ganske like. Har litt å si hvilken FW du benytter, N73 ble endel kjappere i menyene/kamera osv med den tredje firmwaren som kom ut nå nylig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå