UrgeLoL Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Første gangen jeg så noe til dette spillet? Er det til kun til ps3 eller kommer det også til xbox 360? Bildene er ikke ingame i følge teksten nedenfor. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The first shots of SEGA Rally on PS3 - the newest entry in SEGA's mud-slinging driving game. Speed freaks with a fetish for filth will be delighted to hear the game's set to speed onto Sony's next-gen console this winter. While these screens might not be actual in-race footage, they show off SEGA Rally's in-game engine splendidly, being "indicative" (according to a UK SEGA representative) of the final PS3 release. While actual gameplay details are thin on the ground, its already evident that SEGA's upping the detail factor from previous iterations of the game, with cars spattering up mud and carving through the dirt, much like PS3's other big racing game MotorStorm. Of course, questions remain including whether the weight of your car, size of your tyres and speed will affect those next-gen physics, but then that's what relentless future preview coverage is for, right? Similarly, time should reveal the extent of SEGA's damage engine - and, frankly, if we don't get scratched paintwork, crumpled bumpers and flailing car parts ricochetting through the air, we'd be very surprised. Don't fret though, SEGA is promising more concrete information on SEGA Rally PS3 soon. Kilde Endret 16. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser lovende ut det her Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser like lovende ut som Colin Mcrea: DIRT.. synd ingen av de spillene har vist faktiske in-game screenshots ennå.. Men lovende allikevel.. Gleder meg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Begynner å bli ganske lei av dette markedsføringstrikset. Hvorfor i alle dager må man prøve å skape hype med falske bilder? Heller annonser noe når dere har noe å vise, ellers hold dette for dere selv utviklere! Det bare måtte ut... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 de bildene sier meg ingenting Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 de bildene sier meg ingenting 7739144[/snapback] Enig. Tror folk driter i slike bilder. Who cares? - vi vil se ingame! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Begynner å bli ganske lei av dette markedsføringstrikset. Hvorfor i alle dager må man prøve å skape hype med falske bilder? Heller annonser noe når dere har noe å vise, ellers hold dette for dere selv utviklere! Det bare måtte ut... 7739016[/snapback] Enig med deg Men det er gøy å se nye bilder av spill som er interessante. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette spillet. Venter heller på Colin McRae: Dirt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dette er ikke en diskusjon om hvilket spill som ser bedre ut enn det andre. Hold dere til emnet. Kan også minne på at bildene fra spillet ikke er ekte, så ingen vits å sammenligne. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Var det der bedre? Javel... Men skal ikke vise bilder av fronten da, så vi kan sammenligne? EDIT: Neivel. Endret 17. januar 2007 av Amored Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har vel kommet mange bilder og videoer av dette spillet i det siste nå Gleder meg litt kjenner jeg. Ser ganske lekkert ut. Skal enten kjøpe dette eller Dirt, skal jeg kanskje satse på dette? Vil diskutere litt rundt dette spillet igjen. Håper det går greit at jeg bumper dette emnet istedenfor å lage et nytt? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det ligger en haug av videoer fra Sega Rally Revolution på Marketplace. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Gjør det? Det har jeg ikke sett. Må vel ta en titt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå