zixac Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Jeg vet det skal gå an, men hvordan gjør man det? Jeg vet det finnes mange recoveryprogram, men finner de en fil jeg fortsatt har på skrivebordet og som jeg har erstattet? Jeg vil ha tilbake filen jeg hadde før jeg erstattet den, med en fil med samme navn. Har prøvd å søke på recove, men alt jeg finner er den filen som jeg har fra før av... den filen jeg ikke vil ha... Er det noen som forstår problemet mitt? Hjelp, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Endret 16. januar 2007 av zixac Lenke til kommentar
zixac Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Hehe, det er en stund siden nå, men i tilfelle noen skulle få det problemet, er det et program som ordner dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Om filen ble overskrevet på samme fysiske plass på hardisken, er den nok desverre ugjenkallelig, men hvis den bles skrevet en annen plass på hardisken, så kan du bruker DataGetBack. I søket der må du spesifere at dublikate filer kan finnes..... GetDataBack koster endel penger, men er verd hver en krone... Om maskinen er i et domene, så sjekk om shadow copy er aktivert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå