Kristian. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei! Jeg har en Cadenza 20-ISDN telefon... Her er det en funksjon som gjør at jeg kan sende Sms til andre ISDN telefoner eller GSM! Nummeret jeg skulle legge inn som sånn mld nummer var 1900! Men telenor sluttet med denne tjenetsen fra nummer 1900! Noen som vet om de byttet nummer eler om de la med denne tjenesten? Eller er det noen andre som tilbyr denne tjenesten? Hva er da eventuelt nummeret jeg må legge inn? HÅPER PÅ SVAR SÅ FORT SOM MULIG! Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Helt uten dokumentasjon mener jeg at jeg mottok informasjon om at denne tjenesten ble lagt ned for en stund siden. Men send en mail til telenors kundeservice, de vet helt sikkert det korrekte svaret. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Helt uten dokumentasjon mener jeg at jeg mottok informasjon om at denne tjenesten ble lagt ned for en stund siden.Men send en mail til telenors kundeservice, de vet helt sikkert det korrekte svaret. 7740710[/snapback] Kan være lurt og ta seg en telefon. De 24 timene du skal få svar innen, hender at blir til 24 dager... Så jeg ville ringt og hørt med de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå