Glasgrekar Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg får denne feilmeldingen etter jeg har puttet disk 4 inn under installasjonen. Og det sier meg ingenting. Så hva i huleste gjør jeg her? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kansjke en feil på CDen? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Du må som regel reinstallere hele spillet. Endret 16. januar 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. 7734612[/snapback] Det er gjort, men alltids kjekt å lufte problemet her hvor så mange kloke hoder vanker Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 samme problem her... hva må gjøres? Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Kompisen min jobber heldigvis på Xpert. Jeg stakk bort til han og fikk nytt spill jeg. Og VOILA! Installasjonen gikk som smurt. Var nok dårlige cd`r jeg fikk i første spillet ja. Installasjonen gikk også mye raskere nå. YEAH! Lenke til kommentar
er-bjoer Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 samme problem her... hva må gjøres? 7734774[/snapback] Samme her. ser ut til at det er cd'en som har tatt kvelden i mitt tilfelle. Får ikke noe spesielt bra kontakt med fila, og å kopiere den ut var ikke aktuelt sa den :| Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 samme problem her... hva må gjøres? 7734774[/snapback] Samme her. ser ut til at det er cd'en som har tatt kvelden i mitt tilfelle. Får ikke noe spesielt bra kontakt med fila, og å kopiere den ut var ikke aktuelt sa den :| 7735066[/snapback] Samme problem hadde jeg med vanlig Wow, prøvde sånn 2-3-5 ganger hvor jeg tok ut CDen, og begynte å installere på nytt. Funket fett den siste gangen, og har gjort det siden det. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Får fremdeles feilmelding om at det ikke går ann og skifte navn på ei fil i C:/ Dette skjer på cd 4. 99% ferdig :/ Endret 16. januar 2007 av RostaD Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kan prøve og gjøre de om til ISO filer og installere de med virtual cd rom hvis ikke no annet virker. aner ikke om det hjelper, men har funket for meg på andre spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 en liten ting: vor lagres Burning Crusade? der som det vanlige wow er eller direkte på c disken? stopper he rog på cd 2 Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Om du får dette problemet, så last ned dette : http://www.softwarepatch.com/software/cd-recovery.html Kopier innholdet i cd 1 til 3 til en mappe på hdden din, bruk programmet du lastet ned, og ta recovery på cd4. Så kjører du bare install fra mappen! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 eller du kan bare reparere spill mappen med blizzard fix eller hva den nå enn heter. ligger i den første mappa der du har installert WoW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå