Gå til innhold

Mercury OPTIMAX 75

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg har en Mercury OPTIMAX 75 HK motor på min Valiant V520 RIB - denne motoren er EKSAKT den samme som OPTIMAX 90 HK - bortsett fra at den yter 15 HK mindre....

Her er det vel kun snakk om Chip eller styring - noen som har greie på den slags ?

Er det mulig å oppgradere min 75 HK til å bli en 90 HK ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

jeg har en Mercury OPTIMAX 75 HK motor på min Valiant V520 RIB - denne motoren er EKSAKT den samme som OPTIMAX 90 HK - bortsett fra at den yter 15 HK mindre....

Her er det vel kun snakk om Chip eller styring - noen som har greie på den slags ?

7734497[/snapback]

forskjellen er forgasseren :!:

men ny forgasser er vel dyrt`? :ermm:

Endret av hallaballabrusk
Lenke til kommentar
Heisann,

7734497[/snapback]

Jeg ville ikke gjort det hvis du har garanti igjen på motoren, fordi at da ryker jo garantien hvis noe skulle skje....

Lenke til kommentar
Heisann,

7734497[/snapback]

Jeg ville ikke gjort det hvis du har garanti igjen på motoren, fordi at da ryker jo garantien hvis noe skulle skje....

7737288[/snapback]

for alt vi vet så er det en plast bit på gassen :hmm:

men DENNE kan kanskje hjelpe deg" :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...