LucarioX Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Har TDU selv og mener at det er et meget bra spill. Har savnet Force Feedback i spillet, men nå kommer det en ny versjon med Force Feedback. Gidder liksom ikke å betale så mye bare for denne funksjonen. Hva er poenget? Kilde nederst på siden her: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...eel/default.htm Endret 16. januar 2007 av Lyn Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Er det ikke allerede støtte for Force Feedback i spillet? Du må skru det på i options mener jeg å huske? Endret 16. januar 2007 av parallax313 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Tror ikke det... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Må du kjøpe den nye versjonen da. Kommer det ikke en patch til Test Drive: Unlimited som muliggjør force feedback? Ville være dårlig gjort å tvinge folk til å kjøpe spillet på nytt bare for å kunne bruke det med Force Feedback-ratt ol. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gi meg rallyspill til boksen og jeg skal kjøpe rattet Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kommer nok i en patch også, akkurat som med PGR3. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Kommer vel Sega Rally og Colin MC Ray (stavefeil?) til 360 snart om jeg ikke tar feil Men de støtter vel ikke Force Feedback :/ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Kommer vel Sega Rally og Colin MC Ray (stavefeil?) til 360 snart om jeg ikke tar feil Men de støtter vel ikke Force Feedback :/ 7735854[/snapback] Det er da merkelig om fremtidlige spill til X360 ikke støtter FF. Er liten vits å kjøpe rattet om kun PG3 og TDU er de eneste som støtter FF Endret 16. januar 2007 av Andrex76 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kommer vel Sega Rally og Colin MC Ray (stavefeil?) til 360 snart om jeg ikke tar feil Men de støtter vel ikke Force Feedback :/ 7735854[/snapback] Hvorfor skal ikke disse støtte FF? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Forza 2+ ratt og pedaler+Force feedback = orgasmatron 2k7! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Forza 2+ ratt og pedaler+Force feedback = orgasmatron 2k7! 7736499[/snapback] Dersom det hadde vært med dashboardview hadde jeg vært enig, sånn som det er nå, så er nok dette ikke på noe innkjøpsliste hos meg. Håpet PGR3 og TDU skulle sette standarden for bilspill fremover, men den gang ei...gleder meg heller til PGR4:-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Enig med deg ang. dashboard view, blir litt halvnissete uten. Spesielt når eg elsker dette i nettopp PGR3. Men eg får ta til takke med den kjedeli asfalt viewen i Forza 2 da, da det er UMULIG å styre fanskapet om man ser bilen bakfra.... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Nei, det går vel ikke å se rattet inni bilen i Forza 2 :/ Det er dumt... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 så det går an og legge til force feedback med en patch alså...eg tenkte kansje dette var umulig rent teknisk...men det er bra...da er det håp for framtidige ps3 spill når sony har fått renska hjernen og begynnt og tenke med den og ikkje andre enden av kroppen... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 så det går an og legge til force feedback med en patch alså...eg tenkte kansje dette var umulig rent teknisk...men det er bra...da er det håp for framtidige ps3 spill når sony har fått renska hjernen og begynnt og tenke med den og ikkje andre enden av kroppen... 7737536[/snapback] Jupp, PGR3 ble patchet på denne måten. Eller, det vil si: det ble lagt inn en patch på 360'en som gav støtte for FF i spillet. Den ferdigpatchede versjonen som fulgte med det nye rattet til MS var nok en greie de måtte gjøre siden ikke alle har koblet konsollen til den derre internetten. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 I dag kom patchen! I tillegg tilføyer det en realisme av en annen verden! TDU er ikke lenger et arkade spill, nå er det et simulator spill! (du kan velge om du skal ha vanlig eller hardcore mode) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nei, det går vel ikke å se rattet inni bilen i Forza 2 :/ Det er dumt... 7737010[/snapback] Det er fordi rattet skal du se på stuebordet ditt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Lastes det ned over Live? Eller må du kjøpe et nytt spill? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Kan lastes ned over live for 160 poeng eller hva det var. Sammen med bilpakke nr 3 som inneholder en god del nye biler! Denne kostet 350 poeng eller noe sånn.. Edit: Så må du hver Champion for å kunne ta den i bruk, noe jeg selvfølglig ikke så.. Er kun 70 poeng unna, så får vell jobbe får å få en del achievments.. Endret 10. mars 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
[space] Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Testa xboxrattet på test drive hos lefdal i går. Det må være noe forferdelig galt med default innstillingene? Jeg gikk derfra med tanken om at rattet kanskje ikke er noe å ha uansett. Var så vidt utslag på hjula ved ratting 45grader til høyre venstre fra sentrum. Så plutselig masse hjulutslag. Var komplett umulig å kjøre med... Er det noen innstillingsmuligheter her? Prøvde å skru opp sensitivity og en innstilling til på maks, uten at det hjalp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå