Gå til innhold

Test Drive Unlimited med Force Feedback kommer!


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer vel Sega Rally og Colin MC Ray (stavefeil?) til 360 snart om jeg ikke tar feil :) Men de støtter vel ikke Force Feedback :/

7735854[/snapback]

 

Det er da merkelig om fremtidlige spill til X360 ikke støtter FF. Er liten vits å kjøpe rattet om kun PG3 og TDU er de eneste som støtter FF

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar
Forza 2+ ratt og pedaler+Force feedback = orgasmatron 2k7!

7736499[/snapback]

 

Dersom det hadde vært med dashboardview hadde jeg vært enig, sånn som det er nå, så er nok dette ikke på noe innkjøpsliste hos meg. Håpet PGR3 og TDU skulle sette standarden for bilspill fremover, men den gang ei...gleder meg heller til PGR4:-)

Lenke til kommentar
så det går an og legge til force feedback med en patch alså...eg tenkte kansje dette var umulig rent teknisk...men det er bra...da er det håp for framtidige ps3 spill når sony har fått renska hjernen og begynnt og tenke med den og ikkje andre enden av kroppen...

7737536[/snapback]

 

Jupp, PGR3 ble patchet på denne måten. Eller, det vil si: det ble lagt inn en patch på 360'en som gav støtte for FF i spillet.

 

Den ferdigpatchede versjonen som fulgte med det nye rattet til MS var nok en greie de måtte gjøre siden ikke alle har koblet konsollen til den derre internetten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan lastes ned over live for 160 poeng eller hva det var. Sammen med bilpakke nr 3 som inneholder en god del nye biler! Denne kostet 350 poeng eller noe sånn.. :)

 

Edit: Så må du hver Champion for å kunne ta den i bruk, noe jeg selvfølglig ikke så.. :hrm: Er kun 70 poeng unna, så får vell jobbe får å få en del achievments.. :p

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Testa xboxrattet på test drive hos lefdal i går.

Det må være noe forferdelig galt med default innstillingene?

 

Jeg gikk derfra med tanken om at rattet kanskje ikke er noe å ha uansett.

Var så vidt utslag på hjula ved ratting 45grader til høyre venstre fra sentrum. Så plutselig masse hjulutslag. Var komplett umulig å kjøre med...

 

Er det noen innstillingsmuligheter her? Prøvde å skru opp sensitivity og en innstilling til på maks, uten at det hjalp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...