narnold Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ny bærbar pc nå, og trenger noen råd. Den skal hovudsaklig brukes til skolebruk går media og kommunikasjon, så må køyre Photoshop cs2, Macromedia studio 8 ++, kommer også til å køyre fleire av programmene samtidig. Men må også vere kompitabel til å spille noen litt eldre spill ( CS1.6, Hitman 3, Fifa) Har bestemt meg for at jeg skal ha Intel proessor fordi eg har bedre erfaring med det enn AMD. Minne må vere minst 1024 mb, gjerne mere. Helst så lett som mulig, og vere solid for den skal transporters relativt mye. Harddisk størrelse har egentlig ikke så mye å si, men vil iverfall ha 80 gb, har en 250 ekstern til oppbevaring av film, musikk og lignende. Dersom det følger med veske, fjernkontroll, mus, webkamera er det selfølgelig svært positivt. Det må følge med oppdatering til Vista, en av de beste versjonene. Har sett litt på HP og ASUS sine laptoper, men er veldig usikker, har liten peiling på core 2 duo og lignende. Tilkobling til tv hadde også vert glimrende. Prisen bør helst ligge rundt 8000-9000, kan kansje strekke meg til 10000, men da må det vere virkelig bra Under 8000 er også helt topp selfølgelig Setter stor pris på all hjelp! mvh Steffen Endret 16. januar 2007 av narnold Lenke til kommentar
narnold Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 http://psdata.no/ps.asp?it=130465&mlevel=190202 Lenke til kommentar
narnold Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Takk Har vert innom denne, men eg ser ingen av spesifikasjonene? Er det bare hos meg, eller er det PS data som er noe merkelig med? Fint om noen kan skrive spesifikasjonene på den hvis det er her det ikke virker. 15.4" GL skjerm Vil GL si at det er en slags glassplate utenpå skjermen? Min far har det på sin Acer Aspire 5000, og jeg misliker skjermen på den sterkt på grunn av den :/ Den blir også veldig varm under når den er i bruk, er det slik alle laptoper er? mvh Steffen Endret 16. januar 2007 av narnold Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) HP Pavilion dv2130 https://prisguiden.no/product.php?productId=54863 Endret 17. januar 2007 av FBEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå