Gå til innhold

Lei av fine damer på S.A.T.S? Kjøp deg en WII

EssspeN

Anbefalte innlegg

Dette måtte jo komme

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13620

To be honest, I was genuinely surprised by my end results, so I’ll just get right to it. I lost 9lbs! Obviously this doesn’t compare to Jared and the Subway diet, but I started out at a weight that I’ve been at for the past 2 years. My weight has really never fluctuated from 180lbs. in those two years, this makes the weight loss that much more of an accomplishment for me, considering I did not change anything I ate or did.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Trener" daglig rundt 20-30 minutter med Wii. Har to "Wii fitness" gjennomkjøringer, en for hver hånd, og leker meg litt med treningsmodusene, særlig til tennis og bowling. Fantastisk gøye. Men hadde vært mer fornøyd med å FÅ vekt på grunn av det enn å miste vekt. :(

Som en liten notis.... Wii Sports er genialt. De gangene jeg spillte det tenkte jeg, jaja, moro, moro, men hva med litt mer dybde??

Men så viser det jo seg at samtlige grener har massevis av dydbe, og man kan bare forsette å lære seg nye teknikker for å mestre spillet ned til den minste pixel.

Lenke til kommentar
Men hadde vært mer fornøyd med å FÅ vekt på grunn av det enn å miste vekt. :(

7734243[/snapback]

Spis, gutt (jente?). Og les på trenings-delen av forumet ;)

7734256[/snapback]

Gutt. Og det hjelper ikke å spise. Høy forbrenning, tydeligvis.

7734292[/snapback]

Jeg sa MYE. Les på kosthold/trenings-delen så skjønner du hva jeg mener.

Uansett, noen som har noen tall på hvor mye man forbrenner av en intensiv Wii-økt?

Lenke til kommentar

Ja etter videregående så la kiloene på seg som bare det. Slutter ein å trene fast og spiser mykje pizza/snop og drikker mykje øl/brus så går det ille :p

Når eg gjekk ut av VGS så veide eg 75 kilo og var 187 cm høg. Idag 5 år etter er eg 189cm og 95 kilo :p

Wii har ijallefall gitt meg merkbart meir styrke i høyrearmen. Burde ta tipset til ein ovenfor her og begynne å trene med den andre og :)

Lenke til kommentar
Me kan jo måle styrken med å ta ein runde *ekte* tennis? :p

Å bruke ein mus gir ikkje like god trening som å ta heilt av i Wii Sports Tennis og det kjem frå ein som har spelt aktivt UT/CS/War3 i mange år nå ;)

7734675[/snapback]

Tror ikke det var akkuratt det han ovenfor deg mente... :tease:

Lenke til kommentar
Ja etter videregående så la kiloene på seg som bare det. Slutter ein å trene fast og spiser mykje pizza/snop og drikker mykje øl/brus så går det ille :p

Når eg gjekk ut av VGS så veide eg 75 kilo og var 187 cm høg. Idag 5 år etter er eg 189cm og 95 kilo :p

Wii har ijallefall gitt meg merkbart meir styrke i høyrearmen. Burde ta tipset til ein ovenfor her og begynne å trene med den andre og :)

7734478[/snapback]

Tja, høyrehånda får vel nok trening uansett, eller? :p

Gikk helt andre veien for meg; var feit helt til jeg var ferdig med å studere. Gikk fra mellom 90 og 100 til rundt 70-75 på et år eller noe. Helt sikkert fordi jeg brukte mer tid på spill :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Er vel ikke så urealistisk nei. Spilte selv Wii Sports i romjula til svetten silte nedover panna. I Romjula, de lates desidert beste årstid da det er lov å være lat. Jeg er en av dem som feirer romjula grunnet latskapens lovligheter, men selv jeg ble stilt til skam da jeg fyrte opp Wii sports.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...