Toulon Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Noen som har tips om hva slags DVD-kamera jeg bør kjøpe? Ønsker helst et til under 3000 kr. Er det noe spesielt jeg bør se etter? Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 De fleste på dette forum vil vel foreslå at du kjøper et DV-kamera istedet, iallefall om du har tenkt å redigere opptakene litt etterpå! Les litt i de mange innlegg om dette, så finner du sikkert svar på hvorfor ! Lenke til kommentar
Toulon Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Er det ingen fordeler med DVD-kamera? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det ingen fordeler med DVD-kamera? 7832969[/snapback] Du kan slenge DVD platen i DVD spilleren rett etter opptak. Ellers er det både dårligere bildekvalitet, mindre opptakstid, dårligere holdbarhet, dyrere media og mindre anvendelig enn vanlig mini-DV. Egner seg også heller dårlig til redigering. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 ALDRIG KJØP DVD KAMERA. for et år siden kjøpte jeg et til 5000, det var bra men når jeg skulle redigere måtte jeg importere videoen fra dvd'n. det tok lang tid + att det var forstyrringer i opptaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå