Rambo116 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...83&pos=5&tot=12 Er det en brukbar moped? Er den verdt prisen? ( 18000 ny ) Er den bra? Om du vet om en bedre en i samma prisnivået så gi meg link? Takker for alle svar! Endret 16. januar 2007 av Rambo116 Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Var jo ganske billig da, ikkje gått så langt heller. Men sjekk deletilgangen, har ikkje høyrd om det merket før, så kan, viss du er veldig uheldig, bli dyrt viss du trenger noen deler. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 okey! Har du noen bedre forslag? i nærheten av Hamar? Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Var jo ganske billig da, ikkje gått så langt heller. Men sjekk deletilgangen, har ikkje høyrd om det merket før, så kan, viss du er veldig uheldig, bli dyrt viss du trenger noen deler. 7739462[/snapback] Jeg kjøpten jeg Deler fikk jeg kjøpt enkelt hos en lokal forhandler Sikkert mange som er skeptisk til kjøpet men har pratet med mange profesonale og de sier at det er en virkelig godt kjøp og den er skikkelig fra så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå