Gå til innhold

Battlestations: Midway MP demo ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Demoen er helt grei. Flott grafikk synes jeg til å være RTS/Action spill

Dy kan styre alt og gi masse kommandoer.

En ting som er helt på tryne er at det ikke er noe tutorial i demoen. De skulle nok tatt det med så vi ikke blir kastet rett ut i spillet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes demoen var bra jeg. Men desverre er det mange useriøse spillere i starten av en slik gratis MP-demo. Var jo ikke mulig å fullføre før hosten quittet.

Mye kontroller man må lære seg og dette var litt frustrerende i starten. Det hjalp å spill 1-1 mot en venn. Da fikk jeg muligheten til å eksperiementere litt og bli kjent med kontrollene. Da gikk alt så mye mye bedre.

Det var en deilig følelse å se begge de to amerikanske hangarskipene gå ned i dype Stillehavet, og dermed få sikret seg full luftherredømme. Da var jeg 100% sikker på at seieren var i boks. Men min iver etter å få senket hangarskipene glemte jeg å beskytte shipyardene mine, og vips så ble de satt ut av spill av artilleriet til de amerikanske krigsskipene. Disse gikk så i direkte angrep på flyplassene mine. Og plutselig så hadde alt snudd. Jeg lå skikkelig dårlig ann. Vant til slutt riktignok :) Men jeg digget hvordan momentumet i kampen plutselig snudde hvis man ikke fulgte med.

Definitivt et spill jeg kommer til å skaffe meg.

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar

JA dette spillet var faktisk ganske så underholdende, men desverre kommer demoen til å skremme vekk mange brukere i og med at den mangle totorial av ein eller anna latterlig grunn.

Men, eg har problemer med at demoen er svært ustabil. Når eg prøver å finne sessions via quick match, henger demoen seg ofte. Musikken i bakgrunnen ruller og går. Eller når eg prøver å avbryte ein oppkobling opp i mot eit spill henger demoen seg til tider også. Utrolig frustrerende i og med at spillet virker så pass bra.

Lenke til kommentar

Tror dette må vere den mest ubrukelig demoen mtp. stabilitet.

Men du verden for ein herlig følelse den gir meg, når den fungerer. Spillet skal nok kjøpes ja :)

Men synd demoen henger seg heile tida, faktisk så irriterende at eg ikkje finner ord.

Og forresten, når man ender opp i den jøvla shipyarden...ka skal man gjøre da? Sitte å se på den til kampen er over? :huh: Skjønner liksom ikkje poenget med å begynne runden der,for og så ikkje kunne gjøre noe som helst? Eller har eg gått glipp av noe meget vesentlig her?

Lenke til kommentar

Vel, Ship yarden produserer jo faktisk skipene, så det burde ikke være noe problem å skaffe flere skip så lenge man sitter der... hvis ikke jeg misforsto det du mente nå da.

Men demoen var artig den. Kommer nok til å kjøpe dette spillet, er jo en veldig artig vri på et actionspill :)

Lenke til kommentar

Vel, eg har prøvd å trykke villmann på alt som er. Men spørs vel om skipene som allerede kjemper på havet må ta kveld før man kan laga nye:P Uansett, slik jobb er ikkje for meg. Eg vil syupbombe og gå bananas med maskingevæer i lufta :wee:

Skal prøve å laste ned demoen ein gang til, i håp om at eit mirakel skjer.

Lenke til kommentar

Synes selv at dette virket meget interessant.. men kommer nok til å spille demoen endel før jeg avgjør å kjøpe..

La fort merke til at mange ikke helt visste hva de dreiv med i demoen .. da med den lille kontrollen jeg hadde klarte å smadre det meste av motstand.. hehe.. mojo!

Lenke til kommentar
Tror dette må vere den mest ubrukelig demoen mtp. stabilitet.

Men du verden for ein herlig følelse den gir meg, når den fungerer. Spillet skal nok kjøpes ja :)

Men synd demoen henger seg heile tida, faktisk så irriterende at eg ikkje finner ord.

Og forresten, når man ender opp i den jøvla shipyarden...ka skal man gjøre da? Sitte å se på den til kampen er over? :huh: Skjønner liksom ikkje poenget med å begynne runden der,for og så ikkje kunne gjøre noe som helst? Eller har eg gått glipp av noe meget vesentlig her?

7757264[/snapback]

Enig, burde vært en liten tutorial med, men jeg greide nå å finne ut av det meste etter et par runder med litt prøving og feiling. Ellers: last ned "Walkthrough trailer" (duh!) på Live - fil på litt over 500 Mb som funker både som en slags tutorial og som kilde til et par tips.

Når det gjelder shipyarden er det der du produserer skip ja, og det skjer på omtrent samme måte som å sende opp fly fra flyplassene. (Dvs. ned på d-paden, velg type skip, og trykk A.)

Må si jeg ble veldig positivt overrasket over denne demoen, og jeg skal definitivt ha fullversjonen når den kommer! Syns grafikk og lyd er akkurat så bra som det skal være - lo stille for meg selv da jeg for første gang var nede i en ubåt mens noen torpedoer suste forbi. For ikke å snakke om synet av torpedofly som ligger i et "attack run" langs havoverflaten og så blir angrepet av jagerflyene mine ovenfra... :cool:

Ligger mye bra håndverk fra utviklerens side her tror jeg... gleder meg til fullversjonen kommer!

Hvis noen har lyst å prøve demoen (jeg har forresten aldri opplevd problemer med stabiliteten), er det bare å legge meg til: Kaiuss :)

Lenke til kommentar

7757264[/snapback]

NÅr du står inne på shipyarden trykker du på høyre bumber og får opp 2 "slotter" som du kan fylle opp med en båt i hver. Naviger mellom disse to med høyre/venstre på D-padden. Når du har valg en slot trykker du ned på D-padden. Da kan du i vinduet under velge hva slags type skip du vil sende ut ved å bruke høyre/venstre på D-padden.

Og fint å høre at demoen funker for deg nå. Jeg har ikke opplevd noe som helst problemer med demoen.

Lenke til kommentar

Aha, takk for den innførelsen. Har ikkje kontrollert Shipyard siden første nedlasting av demoen. Hadde meg noen timer med spillet i sted, var faktisk eit par norske i det eine gamet. Pokker så eg gleder meg til spillet kommer for salg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...