Øystein.F. Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ikkje la deg lure av værmeldinga. Vinteren er her, og den har tatt udyra med seg. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fantastisk spill det her, et av det beste til X360 vil jeg si selv. (Snør forresten nesten like mye her nå som i spillet) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes spillet er utrolig bra og ville gitt 8/10 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bra spill, definitivt. Får 8/10 fra meg... Men Øystein, Gamer.no gir ikke lenger karakter i grafikk, men hva ville du gitt spillet? For meg er det 9/10, pent men GoW imponerte meg litt mer... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Må si meg enig med 7/10, men da mest på grunn av hvor skuffende extreme var. Noe så latterlig og uengasjerende har jeg ikke spilt på lenge. Normal derimot, var svært gøy. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 KonklusjonLost Planet: Extreme Conditions er utan tvil eit svært underhaldande spel. Det inneheld ei kald, men innbydande verd, og er direkte smellvakkert. Visse ting kunne nok uansett ha vore forandra på for å gjere spelet litt meir brukarvenleg. Om du slapp å bli slått i bakken gjentatte gongar av rakettar som susar din veg, eller hadde litt større friheit med kvar du vil sikte, ville nok ein del unødig frustrasjon ha vore unngått. Om ein ser bort frå desse to detaljane, gjenstår eit velpolert og engasjerande spel som gir Xbox 360 publikumet enda litt meir solid action frå Capcom. Lengtar du etter litt kalde – og store sjefskampar – er Lost Planet: Extreme Conditions ikkje til å kome utanom. Helt enig med deg, men ville gitt spillet 8 Det som er viktig er å stille inn sensitiviteten opp til maks (8) så blir sikte veldig bra Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 sliter så evig med boss nr 3 eller 4..den bia eller hva jeg skal kalle det. :O evig irriterende greie. får den ned på 20% helse, så tar den helt av og bomber meg sønder og sammen, umulig å reise seg opp og helsa tar slutt. bah.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Veldig visuellt bra men jeg synes det ble altfor ensformig, samt at omgivelsene var altfor småe. Man følte virkelig at man var på en veldig begrenset plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 sliter så evig med boss nr 3 eller 4..den bia eller hva jeg skal kalle det. :O evig irriterende greie. får den ned på 20% helse, så tar den helt av og bomber meg sønder og sammen, umulig å reise seg opp og helsa tar slutt. bah.. 7736395[/snapback] Nr. 3 er vel den brune VS'n. Den du snakker om? (Har ikke kommet til nr. 4 enda ) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 sliter så evig med boss nr 3 eller 4..den bia eller hva jeg skal kalle det. :O evig irriterende greie. får den ned på 20% helse, så tar den helt av og bomber meg sønder og sammen, umulig å reise seg opp og helsa tar slutt. bah.. 7736395[/snapback] Er greit å søke litt ly bak den knausen på midten der. Spesielt når monsteret stuper mot deg. Står du bak knausen krasjer han rett i fronten der. Ellers gjelder det å komme seg fort som faen til neste VS når den første går sønder. Slet litt med denne bossen jeg også, men klarte jæveln tidligere i dag Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Og husk å skyt de eksploderende tingende hun sender på deg, små...kamikazee bier eller noe Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sikkle.... Jeg har plutslig lyst på xbox360 istede for wii Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Og husk å skyt de eksploderende tingende hun sender på deg, små...kamikazee bier eller noe 7737868[/snapback] Kamikaze-bier? Hva slags boss snakker dere om? O_o Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det ikke bia? Flyr rundt, skyter, flyr på deg, og sender små saker som eksploderer på deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg har ikke møtt noen slik boss enda, og på bane 3 var det bare en VS. som skøyt masse raketter. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Raketter og laser? Hu hora der var faen meg feig Lenke til kommentar
kfhauger Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det muligheter for co-op på Lost Planet, eventuelt splitscreen eller over live? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Slutt å spoile mere enn dere må! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Raketter og laser? Hu hora der var faen meg feig 7740729[/snapback] Var hvertfall ingen veps og bomber. Vikingz: gå å spill WoW :--D Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bruk gjerne denne tråden til å kommentere anmeldelsen eller spillets kvaliteter. Men småprat utover det kan tas i en annen tråd. På forhånd takk for foreståelsen. Kommentarer til dette innlegget rettes på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg