Grimmy Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg vil gjerne benytte denne anledning til å skryte av MultiCom Norge AS sin support. Det er mange her som har klaget mye på Databutikken, så jeg tenkte hvorfor ikke gi noen skryt. Jeg bestillte i november et MSI K7T Pro2-Ru fra MultiCom, dette kortet virket meget bra en stund, men så skjedde det noe merkelig. Det kom feilmeldinger i Windows, så kunne jeg ikke komme inn i Windows, og til slutt så klikke maskinen i BIOSen. Når jeg startet maskinen var skjermen sort, og viftene gikk. Det kan hende at dette er en bruker feil, men MultiCom har vis god forståelse. Jeg sendte mail til Hans F. Tangen (Teknisk avdeling) og han svarte meget kjappt. Jeg sa at jeg skulle sende hovedkortet tilbake, og håpte på de kunne finne en løsning til meg. Han var meget hyggelig å sa at det er meget hektisk i disse tidene, men sender du kortet så skal jeg personlig sørge for at saken blir prioritert. 2 dager etter fikk de kortet fra meg, og samme dag sendte de meg Asus A7V266-E RAID, de spanderte mellomlegget! Kan dere tenke dere en så god support på denne tiden. Det er ikke deres feil at hovedkortet klikket, så jeg mener det er vanvittig snillt gjort å hjelpe meg så fort og sende meg et hovedkort som er høyere på pris. Hvis noen fra MultiCom leser her, så må jeg bare si at jeg er meget takknemelig. Supporten fra MultiCom er bare helt utrolig, Hans svarte meget kjappt(jeg sendte sikker 10 mailer på 2 dager, kan tenke meg at jeg er irriterrende, men jeg holdt en god tone tror jeg. De 5 siste meldingene var mye takk og skryt). De er som sagt meget høflige og jobber utrolig godt for sine kunder. Skal jeg kjøpe flere data deler, så er det ikke tvil om at jeg skal velge MultiCom. Lenke til kommentar
Xane Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Fikk du et A7V-E istedet for MSI? Føffan!! :smile: Knakje jeg kjøper en Duron 750 og den ødelegges _helt_ tilfeldig -> sender inn og får en XP1900+ tilbake :smile: Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Det stemmer det, jeg må si meg meget fornøyd med supporten ja. Tenk og på at jeg sendte det den 17 des, og de sender tilbake den 19. det er kjappe greier dette her. Quote: Xane Knakje jeg kjøper en Duron 750 og den ødelegges _helt_ tilfeldig -> sender inn og får en XP1900+ tilbake hehe, det hadde vært noe det. Men så var det jo en feil på kortet mitt og da, men det kan vel ikke utelukkes at jeg har gjort noe gale. Kanskje jeg stillte inn BIOSen feil, eller RAID setupen, og så klikket ting etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå