YkseN Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 min mini ipod's hold knapp er gåen, hva bør jeg gjøre, noen som har opplevd d samme? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du har 5 års reklamasjonsrett. Lever den tilbake til butikken og be dem se på den Du har krav på kostnadsfri reparasjon så lenge du ikke er skyld i feilen. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 jaoki, d er greitt, men den frie reperasjonen du snakker om, er den bare i 5 måneder? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Her følger et utdrag fra forbrukerkjøpsloven av 2002, § 27: Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Du har altså 5 års reklamasjonsrett på mp3-spilleren din, ettersom den er ment å vare i lenger enn 2 år. Det betyr at du kan kreve at varen fikses konstandsfritt for deg, så lenge du ikke selv er skyld i feilen. Hadde nettopp min 2½ år gamle mp3-spiller på reparasjon da den sluttet å fungere. Betalte ingenting for det. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 jaoki, sweet d da:D skal gjøre d i morgen!! takk til alle:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå