YkseN Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvilke PC høytalere bør man kjøpe? (har 5.1 lydkort, måogså ha subwoofer) link plz Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg bruker Jamo E770 og AVR 793 som anlegg til PC'en liksom, men vet ikke om det er i din prisklasse. Hvis du skal ha høyttaler system som er beregnet til PC, har Creative mye bra. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 jaoki, hehe, har foreldre;) akkurat nå har jeg selv kobla høytalere, men de er får små, hehe Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er vanskelig å si hva du bør kjøpe når du ikke sier hva du har råd til Men skal du ha det "råeste" så er det nok Creative GigaWorks S750 (7.1) til litt over 3500kr; en tusenlapp under finner du Logitech Z-5500 (5.1), som burde holde i massevis. Hvis du har onboard lydkort får du uansett ikke utnyttet det de dyreste høyttalerene har å by på uansett, så da kan du klare deg med et sett til rundt 1500kr. Sitter med et eldre surroundanlegg på 160W på PCen. Før jeg fikk ny PC ønsket jeg meg nye høyttalere fordi lyden ikke var bra nok, men etter jeg kjøpte ny maskin med et creative lydkort ser jeg ikke poenget. Lydsignalene bilr ikke bedre selv om du har høyttalere til ti tusen, for å si det litt dumt. Ta en titt i prisguiden til Hardware.no og les brukererfaringer. Finn deg et høyttalersett i rette prisklassen og kjøp det. De fleste merker leverer det du betaler for, så du skal være uheldig om du blir misfornøyd. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 jupps:) good to know! :) Lenke til kommentar
bruno Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvilke PC høytalere bør man kjøpe? (har 5.1 lydkort, måogså ha subwoofer)link plz 7733628[/snapback] Kjøp i allfall pc-høyttalere, jeg har prøvd både high-end stereo og pa av den litt mer ekstreme sorten, det låt høyt men ble ikke noe bedre enn pc-høyttalere fordi man ikke får plassert det skikkelig, er du veldig kresen er jo små studio-monitorer ett alternativ men da snakker vi om minst 10K for ett 5.1-anlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå