2die4 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hver gang jeg skrur på pc'en og windows starter opp så dukker det opp en logg inn boks hvor jeg blir bedt om å skrive inn passord. Heldigvis har jeg ikke noe passord så jeg kan la passord feltene stå tomme og trykke ok. Det har aldri vært slik før. Da jeg trykket ctrl-->alt-->delete før så kom jeg rett til oppgavebehandling. Nå kommer det først en annen windows sikkerhet boks. Start--->avslutt ser også helt annerledes ut. Det har nå kommet en drop down meny der (avslutt, start på nytt osv). Åssen fikser jeg dette? Endret 16. januar 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Start -> Kontrollpanel -> Brukerkontoer -> Endre måten brukere logger på eller av. [X] Bruk velkomstskjermen [X] Bruk raskt brukerbytte Lykke til. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Fikk denne meldingen: Jeg har nylig installert programvaren til et NETGEAR trådløst nettverkskort. Endret 16. januar 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Rart at programvaren til et trådløst nettverkskort deaktiverer slike ting, er det ikke? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Avinstaller kortet eller kjør en systemgjenoppretting til før installasjonen av kortet (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Avinstaller kortet eller kjør en systemgjenoppretting til før installasjonen av kortet (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) 7744552[/snapback] Joa, men virker kortet om jeg gjør det da? Driverne blir installert ved installering av programvaren tror jeg. Endret 17. januar 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du kan gå på hjemmesiden til produsenten og laste ned siste driverversjon før du avinstallerer programvaren til kortet. Restart pc'n, installer driver fra valgte nedlastingplass. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Du kan gå på hjemmesiden til produsenten og laste ned siste driverversjon før du avinstallerer programvaren til kortet. Restart pc'n, installer driver fra valgte nedlastingplass. 7744905[/snapback] Fant ikke driveren uten programvaren på hjemmesiden deres, men jeg fant noe på nettet og installerte det etter å ha fjernet programvaren. Jeg er på nett og logg inn boksen er borte. Så det ordnet seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå