Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Irriterende Logg inn boks ved oppstart

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skrur på pc'en og windows starter opp så dukker det opp en logg inn boks hvor jeg blir bedt om å skrive inn passord. Heldigvis har jeg ikke noe passord så jeg kan la passord feltene stå tomme og trykke ok.

Det har aldri vært slik før.

Da jeg trykket ctrl-->alt-->delete før så kom jeg rett til oppgavebehandling. Nå kommer det først en annen windows sikkerhet boks. Start--->avslutt ser også helt annerledes ut. Det har nå kommet en drop down meny der (avslutt, start på nytt osv).

Åssen fikser jeg dette?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avinstaller kortet eller kjør en systemgjenoppretting til før installasjonen av kortet (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting)

7744552[/snapback]

Joa, men virker kortet om jeg gjør det da? Driverne blir installert ved installering av programvaren tror jeg.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Du kan gå på hjemmesiden til produsenten og laste ned siste driverversjon før du avinstallerer programvaren til kortet. Restart pc'n, installer driver fra valgte nedlastingplass.

7744905[/snapback]

Fant ikke driveren uten programvaren på hjemmesiden deres, men jeg fant noe på nettet og installerte det etter å ha fjernet programvaren. Jeg er på nett og logg inn boksen er borte. Så det ordnet seg da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...