rvenes Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har klart å knekke min usb dongle til mitt dinovo tastatur og mus. Noken som veit om man får kjøpt slike separat? Har vore inne på tanken om å bruke ein anna blåtann adapter, men da fungerer den vel ikkje i bios etc. Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har klart å knekke min usb dongle til mitt dinovo tastatur og mus.Noken som veit om man får kjøpt slike separat? Har vore inne på tanken om å bruke ein anna blåtann adapter, men da fungerer den vel ikkje i bios etc. 7733378[/snapback] Jeg har samme lignende problem. Noen som vet om det går ann å få ny dongle? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har klart å knekke min usb dongle til mitt dinovo tastatur og mus.Noken som veit om man får kjøpt slike separat? Har vore inne på tanken om å bruke ein anna blåtann adapter, men da fungerer den vel ikkje i bios etc. 7733378[/snapback] Jeg har samme lignende problem. Noen som vet om det går ann å få ny dongle? 8167141[/snapback] Må vel kontakte Logitech selv, brukte i starten (da jeg fikk mitt) den interne bluetooth senderen i maskinen til tastaturet, men det sluttet jeg med da jeg fant ut at Mediapaden ikke fungerte som den skulle, kom bare opp "installer min programmvare" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå