Itw Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heisann Ser at dette er et heller ubrukt forum men prøver alikevell. Jeg er ute etter en GPS for å bruke i bilen og på snøscootert på fjellet så gps'n må kunne bruke veinavigasjon og som navigasjon på fjellet. Jeg har sett på: Garmin c60 og Garmin eTrex Legend C men skjønner ikke hva som er forskjellen, bortsett fra prisen. Og en annenting hva er forskjellen på Garmin eTrex Legend C og Garmin etrex vista c? Håper det er noen med peiling som kan hjelpe så kjøper jeg ikke katta i sekken eller kjøper en GPS som er mye dyrere enn det jeg hadde trengt... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vis du skal ha Garmin GPS, så gå for de som har sift antenne. Vis du velger en GPS med sirf så ligger nøyaktigheten +- 3meter nesten hele tiden(erfaringer!). Garmin GpsMap 60CSx , denne har sirf antenne. Har denne selv og er fornøyd! Husk at kart ikke er med, så det må du kjøpe ekstra. Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå