oddne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei alle sammen, håper ikke dette bryter med rettningslinjene for forumet Jeg er i oppstartsfasen av et nytt nettsted, bildeDB.no. Dette skal være et gratis bildealbum for ivrige fotoamatører som ønsker å vise frem bildene sine på internett, men ikke har kunnskap eller kapasitet til å gjøre dette selv. Målet med BildeDB.no er å gi et et enkelt og intuitivt grensesnitt slik at alle, nesten i alle fall, lett skal kunne vise sine egne bilder på nettet. Utviklingen pågår fortsatt men jeg trenger personer som kan se og bruke nettstedet mens utviklingen pågår, samt å gi tilbakemeldinger på ting som er bra, hva som er dårlig, feil, etc. Har du lyst til å prøve; naviger til http://bildedb.no/ og meld deg som betatester. På forhånd takk Hilsen Oddne Lenke til kommentar
nyland Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Sitat fra sidene: Hvor mye plass har jeg til rådighet? Alle brukere har inntil 10MB diskplass til rådighet. Hvor store bilder kan jeg laste opp?Du kan laste opp bilder som er inntil 8MB store. Programvare på bildeDB.no vil derimot redusere størrelsen på bildene som du laster opp til maksimalt 100kB hvis de er større en dette. Programvaren vil også redusere størrelsen med hensyn på antall piksler slik at ingen bilder blir over 1024x1024 pixler, slik at de er lette å se på de fleste dataskjermer. Det anbefales at du selv reduserer bildene mest mulig før du laster opp slik at du har kontroll på hvordan komprimeringen av bildene blir til slutt. Det var litt lite kapasitet synes jeg da..... # sletter betatester søknaden# Endret 16. januar 2007 av nyland Lenke til kommentar
oddne Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Nyland, takk for tilbakemeldingen. I starten vil jeg desverre måtte begrense diskplass per bruker så lavt som dette. Jeg håper derimot at jeg skal ha muligheten til å utvide i fremtiden, hvis inntektene fra nettstedet tillater dette. Selv om dette skal være gratis må man jo hente inn noen inntekter slik at man ikke må betale alt fra egen lomme Som sagt, håper å utvide etterhvert.. Hilsen Oddne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå