Lakus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har ett Radeon X1900XT 512MB kort i pc'en og lurer på hva slags kabel jeg skal bruke for å få koblet det til tv'en min som har HDMI "plugg"? Kabelen må vel være ca like lang som nettverk-kabelen som følger med Xbox 360 premium pakken, ettersom PC'en står ett stykke unna pc'en. Noen so kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du har tre valg: (såvidt meg bekjent) 1 - Kjøp en x meter lang DVI kabel. Kjøp en DVI->HDMI overgang for å få koblet til tven. 2 - Kjøp en x meter lang HDMI kabel. Kjøp en DVI->HDMI overgang og bruk den ut fra grafikkortet. En fordel her er at du da har en HDMI kabel for framtiden hvis du senere skal koble sammen to HDMI enheter. 3 - Kjøp en x meter lang kabel med DVI i ene enden og HDMI i andre enden, som er min personlige favoritt. Men #2 har også som nevnt sine fordeler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ja okey, da vet jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå