Stein-Erik Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 alle snakker om at det går ann og ha så mange vifter på kabinette. jeg tror jeg bare kan ha en jeg hvordan kan de andre seitte feks?? Lenke til kommentar
QTC Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Du kan lime , du kan skru , skjære hull , eller be en bønn, men best blir det vist du bruke de ferdige monteringshulla til dine kabinettvifter. Som regel er det 2 stk av de i hvert kabinett. PS: enkelte gamle har bare 1 :sad: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Se etter runde hull med gitter.. Hvis du sier hvordan kabinett du har, er det sikkert noen som kan hjelpe deg med hvor viftene skal sitte osv. Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 jeg har en pakke løsning og pcen heter hp pavilion 752.no. hvor står det hvordan kabinett jeg har Lenke til kommentar
jeg_er_dum Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 har du en pakke løsning så har du som oftes plass til 0-2 ekstra vifter. det mest vanlige er 0 eller 1. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 kjøp deg heller et annet kabinett. Koster du maks 1000,-. og da får du muligheter til 4-8 avhengig av hvilken størrelse du kjøper. regner med at du har et atx hovedkort. Uansett vil ferdigpakker ha bra nok kjøling. derimot skulle noe brenne opp har du krav på erstatning siden det blir tolket som produksjons feil. HP, dell, Compaq osv.. trenger kunde ikke å gjøre enn dritt med pc'en. Det er en fordel med pc'en. Hvis noe går galt har du en support som hjelper deg med problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå