alos Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei.. Min første post i bildekritikk, håper jeg ikke blir alt for slakta. Bildet er fra en tur i sommer på hardangervidda og er tatt med et Panasonic DMC-LC80 (tror jeg) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dette er et skikkelig flott motiv. Spesiellt lys og interessant både forgrunn og bakgrunn. Ideellt sett burde ikke kanomannen padlet ut av bildet, men inn (dvs vært i ventstre kant og ikke til høyre). Dessuten har nok bildet potensiale til enda mer punch ved noen justeringer i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Dette er et skikkelig flott motiv. Spesiellt lys og interessant både forgrunn og bakgrunn. Ideellt sett burde ikke kanomannen padlet ut av bildet, men inn (dvs vært i ventstre kant og ikke til høyre). Dessuten har nok bildet potensiale til enda mer punch ved noen justeringer i etterbehandlingen. 7732579[/snapback] Kanomannen(jeg) padlet egentlig ikke, jeg ventet på at kammeraten min skulle sjekke ut strykene lenger ned før vi padlet(ikke morro å padle ned store stryk med masse utstyr ). Bildet er helt ubehandlet så det har vel noe potensiale der ja. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tok meg friheten til å prøve å rette opp litt kurver. Jeg synes bildet var råflott, og med en grei komp, kanskje kutte liiiitt i bunn. Himmelen er litt utbrent, men hva gjør vel det. Er det slik å forstå at det ikke er trådstarter som har tatt bildet? Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg sitter i kanoen mens en kammerat tar bildet. Likte endringene Fulgu, blei litt "riktigere" farger på naturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå