Gå til innhold

Kan man oppgradere Windows Mobile 5 selv?

Anbefalte innlegg

Jeg har en i-mate SP5m, med Windows Mobile 5, og den har begynt å fuske i det siste. Senest i går fikk jeg et anrop, men jeg har ikke peiling på hvem som ringte. Etter litt trykking og leiting viste det seg at datoen på telefonen plutselig var 15. januar 2006! Dermed havnet det anropet ikke på listen, siden det der naturligvis er sortert etter dato, og alle anropene er fra 2007.

I tillegg skulle jeg prøve å ringe noen andre, og jeg trykket på [Grønn telefon] for å få opp anropsloggen. Det gikk fint, men når jeg skulle ringe, trykket jeg på [Grønn telefon] en gang til, og da skjedde ingenting. Ikke et pip, ikke et blink og langt mindre et anrop. Jeg prøvde å skrive nummeret manuelt, men det hjalp ikke. Jeg prøvde å skrive nummeret manuelt, og så "høyreklikke" og velge "Anrop". Ingenting skjedde. 6-7 minutter etterpå fungerte det som normalt.

Dette er noe som irriterer fjøra av meg, og jeg vil aller helst slippe å sende den inn noe sted. Derfor lurer jeg på; går det an å oppgradere Windows Mobile 5 selv, eller må den inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...