Thombr86 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 har en laptop som jeg pr. nå bruker MX510 på.. Kunne ha tenkt meg en Bluetooth mus om de har blitt noe tess. Bruker maskinen mest til Surfing og WoW akkurat nå, men kan jo forandre seg. Eller burde jeg gå for standard USB trådløs? Lenke til kommentar
manlord Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 har en laptop som jeg pr. nå bruker MX510 på.. Kunne ha tenkt meg en Bluetooth mus om de har blitt noe tess. Bruker maskinen mest til Surfing og WoW akkurat nå, men kan jo forandre seg. Eller burde jeg gå for standard USB trådløs? 7732127[/snapback] Jeg har nå hatt en Logitech MX900 bluetooth mus i 2.5 år og er superfornøyd. Satt akkurat og søkte etter denne, skal kjøpe 2 mus til jobben og denne funker veldig fint med bærbar pc i og med at de har bluetooth innebygd. Bruker musen til alt fra battlefield 2 til surfing (og wow for den saks skyld), har ikke hatt problemer med denne untatt tidligere, da jeg hadde driverproblemer pga. Microsoft sine drivere kom i veien for logitech sine. Desverre har den gått ut av sortimentet. Men spm. ditt var vel bare ang. bluetooth og mus generelt. Dette funker fint i følge min erfaring. Og nå er vel de fleste mus bluetooth 2.0 og da er det vel enda bedre stabilitet og rekkevidde enn før. 18 Meter har jeg vel hørt. Ser ut som eneste bluetooth mus logitech har nå som har ca samme form som MX900 og har bluetooth er den som kommer med dinovo tastatur/mus løsningen. Blir litt dyrt desverre. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ser ut som eneste bluetooth mus logitech har nå som har ca samme form som MX900 og har bluetooth er den som kommer med dinovo tastatur/mus løsningen. Blir litt dyrt desverre. 7755162[/snapback] Denne (Fujitsu Siemens Logitech Mus Bluetooth Optisk 3 knapp(er)) har eg til min bærbare, veldig praktisk. Produsert av Logitech, veit ikkje om dei sel den under eget navn eller kun som FS. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) hvis du skal kjøpe noe anbefaler jeg Logitech eller microsoft jeg har DENNE mx518. er veldig fornøyd med den. aldrig hat noen problemer g5 laser har hørt mye skryt om at den er bra =) Endret 20. januar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå