Bjarnez Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 er alle amd-xp prosessorene lik når det gjelder overklokking? da mener jeg er fremgangsmåten for overklokking lik (med hullene mellom L1-broene osv)? Lenke til kommentar
normal Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 nei! på de nyere tbred (2200+) er det bare en bru som må lukkes, på palomino (under 2200) er det 4 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Ufo: Vet du om det gjelder både palomino, TbredA og TbredB ? Er det noen som har bekreftende linker? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Etter hva jeg har hørt så er XP ikke låst fra XP2400+ Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 21:38, skrev Simen1:Ufo: Vet du om det gjelder både palomino, TbredA og TbredB ? Er det noen som har bekreftende linker? Hvis du ser på denne siden så ser du et bilde av en XP2800+ (Tbred-B) Der ser du at L1-broene er på samme plassen. Derimot er IKKE de kuttet på denne versjonen... Om det er en "Special issue" som Tom har fått veit jeg ikke, men det ser man veldig fort. Er de lukket, så er de allerede opplåst og da er jo problemet borte. Er de derimot kutta så er det bare å koble dem sammen på vanlig måte. L1 broene fungerer på samme måte som med gamle Palomino. Det samme gjelder L5-broene som styrer SMP/ikke SMP. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 hvordan er det egentlig med XP-2200?? kan noen bekrefte at kun en L3-bro skal linkes?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå